Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jačí žluklé máslo z Jaka

14. 07. 2007
3
7
1199
Autor
flaky

Jaké je to býti Jakem,

také jste se dozajista setkali s fenoménem Jak, nejenom že je to zvíře velmi populární a exotické. Tím spíše, že je z Tibetu, který je pro našince tak fascinujícím. Nemůžu se ubránit dojmu, že jaksi téma Jaka je velmi ohebné a krásně přizpůsobivé. Vezměte si například takové žluklé jačí máslo,  nebo také jačí bobky a jačí kůže, jačí mléko, člověk na Jaka ječí a Jak stále stojí, je prostě jačí. Já si například vůbec nepamatuji Jak jsem se narodil, asi jsem měl zrovna zase okno. Nebo pochoutka jménem Jack Fruit, také jste si všimli té vybrané vůně? Jde totiž o zvláštní přesmičku jména Jak (Jack) tak totiž voní jačí pižmo. Tedy podle toho Jak k Jakovi čucháte :-) Patřím mezi celkem početnou komunitu čajových vyznavačů tématu Jaka, je až neuvěřitelné kolik legrace se  s tím dá zažít....nad šálkem slaného čaje s jačím žluklým máslem. celé hodiny se dá debatovat o zasněžených vrcholcích Himalají, přes které putují téměř ztuhlé karavany Jaků se žluklým máslem na hřbetech, které v nějakém tom zapadlém klášteře poslouží jako palivo pro svíčky a nebo, což je více nechutné jako součást jídla.  Přeji vám abyste poznali tajemství věčně pomalého Jaka. :-)

ps. když jsem poprvé zjistil že jsem otcem řekl jsem: "Jak, se to stalo?"


7 názorů

satannáš
15. 07. 2007
Dát tip
JAKmile slyším o jacích jsem hnedle JAKoby v rozpacích T d. M.

je to zvíře? JakMilé

Jakubisko
14. 07. 2007
Dát tip
tvoje žena je jak? to se máš :)

fajo
14. 07. 2007
Dát tip
čo JA K tomu môžem dodať? tak te dobre:-D

martinez
14. 07. 2007
Dát tip
ty SEŠ fajo odporník... pardon - odborník na/slovo/vzatý... ten přes Jaky snad eště dorazí :o)

fajo
14. 07. 2007
Dát tip
nevdoJAK mám pocit,že nie som JAKoby naslovovzatý odborník..) p.s.:keď som sa dozvedel,že som otcom mierne som sa zaJAKal..ale len mierne;-) * marti:-D

martinez
14. 07. 2007
Dát tip
ale docela jo, jen tak pro radost - jen to Jačí máslo z jaka mi přijde trochu jako známá otázka "jakou barvu měl ... /něčí/ bílý kůň? a taky se ti tam trošku splašily čárky ve větách... :o) pošlu ti sem pár odborníků přes psaný slovo, co oni na to :o) a jednoho přes Jaky - pana Jak Ubiska :oD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru