Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unavení vášňou

16. 07. 2007
0
0
346
Autor
MaryStuart
   Voda vo vírivke penivo lákala.Predstava ponorenia bola pre ňu tak príťažlivá,že neváhala a nahá vkĺzla dnu.Bublinky ju objali a ona slastne zavrela oči.Cítila,ako ju voda hladí,ako ju obmýva,ako vzrušuje..Z vlasov vypnutých dohora jej sklzne uvoľnený prameň do tváre..Šteklí ju na perách..Rukou si ho odhrňa..Zrazu sebou trhne.Na ruke pocíti ostrosť tŕňa. Otvorí oči..Usmeje sa..V očiach neha..

     Pri vani kľačí On. Ružou v rukách ju hladí po tvári. Pri nohách má vedierko s chladeným šampusom a ovocnú misu..Chvíľu sa na ňu díva..Je neodolateľná..Blikotavé plamene sviec dodávajú jej telu zvláštne čaro..Zlatistá pokožka pokrytá kvapkami vody sa krásne trbliece..Súmernú tvár zdobia plné pery..A to nádherné telo krášlia dve úplne dokonalé pologule momentálne ukryté vo vode..Zrazu pocítil strašnú túžbu..Pohľadom jej to naznačil  a ona mu pohľad opätovala..Pochopil..Vchádza k nej..Voda je horúca..Cíti,ako ním horúčava prechádza..Či to nie vodou?..Či to vzrušením?..

..Pristúpi tesne k nej..Rukami ju objíme okolo pása..Hladí jej hladké telo.Jej ruky tiež neostávajú bez pohybu.Objíma ho okolo krku,prstami sa mu vnorila do vlasov. Pery sa im stretli v tichom dôkaze lásky..Nevedeli sa od seba odtrhnúť. Bozkávali sa čím ďalej,tým vášnivejšie..ITelá sa približovali..Údy sa prepletali vo vláčnych dotykoch..Vzrušenie sa stupňovalo..Ovzdušie bolo nabité sexuálnou energiou.. A tá aj prepukla. Zachvátila oboch a spojila ich v tom najkrajšom spojení. Strácali sa jeden v druhom poháňaní túžbou po raji..Voda bublá,voda sa vlní..v závislosti od pohybujúcih sa tiel..Ona zakláňa hlavu,priviera očí..prudko dýcha..On si ju pevne pridržiava rukami v páse a dokonáva akt  lásky..Ona sa zmieta v orgazmickom krči..Z hrdla sa tlačí výkrik..On sa chveje..Ich šťavy sa miešajú..Ich telá sa chvejú..prsia prudko dvíhajú.. Pery usmievajú..Keď tornádo utíchne,ruky sa natiahnu po fľaši šampanského..nalievajú do pohárov a podávajú partnerke..Obaja sa usmievajú..V objati popíjajú..Unavení vášňou...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru