Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvála súcej ženy

16. 07. 2007
2
20
1545

Monike

Dobrá žena
miluje všetky
na ktoré on pozrie

Skrze neho a v ňom
(ich má rada)

Súca žena pomôže
upratať hanebné filmy
s úmevom smilným
prežrie hubovitý hlúbik
len taká naozaj ľúbi

20 názorů

salomesr
17. 07. 2007
Dát tip
ouki :)

žiadna ekleziastická alúzia, to sa tam inkludovalo suficientne, nevoluntárne a spontánne, vplyvom fíndišskej intervencie

Ay´Le
16. 07. 2007
Dát tip
hou aha..to bych si asi stezi dokazala domyslet..!diky za preklad;)

Ay´Le
16. 07. 2007
Dát tip
tyjo..co znamena "súca"? uf nejak si to nedokazu prelozit..

salomesr
16. 07. 2007
Dát tip
hm... asi ta celkom chapem, len neviem, ci to na basen staci... pacila sa mi ta cirkevna aluzia "skrze neho a v nom"

bajron
16. 07. 2007
Dát tip
heh tak uz vidim ze si minimalne bud nasrata alebo nadrzana... nie nie kvoli tomu...to si teraz trafila dost mimo...

chces to vediet, lebo si taku este nesukal?

ak nemozes pristupit, si dost frigidny muz

bajron
16. 07. 2007
Dát tip
zaujimave! este viac ked som si precital tvoje komentare a zistil ze si zena... je to velmi zaujimave lebo pohrdas asi kazdym tipom zien ktore ma moznost clovek stretnut..tu sa mi naskytne otazka: aka si teda ty zena resp tych 5 zien vratane teba:)

myslím, že ty to nie si:-) ale po vzajomnej dohode by to mohla byt aj ta z basne, ktoru si omylom otipoval(a)

...ani nehovoriac o tom, že väčšina žien nemá v hlave iné ako zvýrazňovať svoje sexuálne a sexappealové črty, teda tá krašia a menej zakomplexovaná časť z nich a o druhej polovici som sa už vyjadrila. tretia polovica sa zasa hrá na mužov a ich životnou filozofiou a argumentom je: ja zarábam viac ako hociktorý z nich. je to pre teba dostatočne vyčerpávajúce? tým 5-tim dobrým ženám sa ospravedlňujem (sebe vrátane)

alebo to chap ako kompenzaciu castej reality, kdy si zena urobi uo svojho muza nastroj na plnenie svojich snov. Kokota na uspokojovanie svojich nielen sexualnych tuzob. Long live Skalica, ci Senica, ci odkial to si!

je to for. sem s tym tipom, Dedalus.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru