Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Národní obrození

18. 07. 2007
2
14
1857
Autor
Nečech

Řeč je o dnešním stavu českého národu.

Ubohý národe
Zmítaný obrozením
Nacionalismu


14 názorů

Paulart
20. 07. 2007
Dát tip
Polsko, to ano, to máš pravdu, byla jsem pět dní na Lomničáku a tamní meteorolog poslouchal rádio Maryja. Ne, že bych všemu rozuměla, ale on mi něco překládal, tak to byl teda děs. Tam se dokonce ozývají katoličtí Poláci proti Židům, že chtějí nějaké náhrady za Osvětim. A zní to - ehm, dost mrazivě. Ale radar? Já jsem celou svou bytostí proti radaru. Opravdu nevím, proč bychom měli Američanům pomáhat v jejich světovládných plánech. A nemyslím si, že by tenhle můj postoj znamenal, že jsem nacionalistka.

Nečech
20. 07. 2007
Dát tip
ano: po internacionalismu -> nacionalismus, nacionální egoismus, nechutné a nereflektované češství, otázka boje za vlastní výhodu v EU, iniciativa proti radaru, atd. to samé a ještě horší v Polsku a na Slovensku...

Paulart
19. 07. 2007
Dát tip
Sakra, to mi vysvětli. Jde o náš, český národ? Kdypak jsme byli zmítáni nacionalismem? V roce 1918? Možná, pak už zbyl jen stud, v roce 1945, 1968 atd. Obrození čekoholiv počítá s tím, že již jen probouzí k životu to, co tu bylo. Socialismus moc nacionalistický nebyl, to jsme se učili i my na gymplu v novodobých dějinách, že se mluvilo o komunistickém internacionalismu. Máš snad na mysli současné skiny či Národní frontu, nebo jak se jmenuje ta ultrapravičácká strana? Je mi to záhadné. Objasni dívce, která nepamatuje ani tu sametovou revoluci :-).

Nečech
19. 07. 2007
Dát tip
Paulart: Jó, asi jsi zaspal(a) konec socialismu... :)

Rabb
18. 07. 2007
Dát tip
já politiku nerad.. ..a nevím, co znamená "nacionalismus".. :-)

Paulart
18. 07. 2007
Dát tip
Obrození nacionalismu? Škoda, že tu tak ostudně žiju mimo politické dění.

mi ich máme na slovensku vo vláde! fuj! dám preto tip

Eunuch
18. 07. 2007
Dát tip
No nevím jaký nacionalismus máš na mysli, každopádně pokud to nedojde, až k extrémnímu nacionalizmu tak se moc zmítat nebudu!

Nečech
18. 07. 2007
Dát tip
to byla i trošku ironie

Nečech
18. 07. 2007
Dát tip
to je mi líto

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru