Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Par pe pre pohodu

21. 07. 2007
1
2
925
Autor
canuma

Preskocit.


Par praskov po piatej popoludni. Preplnene parkovisko. Prichadza Peter. Posledny.
Paula peni. Pridusena palivovymi plynmi prekrikuje praduce piesty "Peter pohni pici!" "Preboha prestan, pohoda predsa" prehladne palkuje Paulin picung. Pista preslapuje prezerajuc ponuky plagatov "Podme po plazi, pozreme poriadne pyrane."
"Plavky prec" pokrikoval panic Palo. Prechadzali popri peniacom prilive. Pista prstami pohladil pupok. Paarky, pomyslel si. "Podme po pivo, potrebujem prerazit prasky" "Priestor Pubu povoluje pit podla pravidiel" protestoval Palo. Panic...
Podsadli parik pijuci prave pri pulte.
"Po pive prospeje palenka. Prepasnut piatok protireci prikazaniam." Priobjednali. "Pan pozehnaj"

Ponad pisoar pretrca plechova platnicka. Pritahuje par pripitych pohladov. Prudy posmrkavania plavu po priestore. Petrovu prepazku plni pofiderny prasok. Pedro.
Poodchadzali postupne. "Podme pojebat Paulu." podhodil Pista pretiahnutym pyskom. Preflipovali putiku. Pomaly im prestavalo prepinat. Paula, popijajuc portske stale drzala miesta.
"Paneboze, preco pijete tie palenky?" Posobila prisne.
Pockat.... predsa?
"Potom chodite stat vsetci naraz a ze vam to kurva trva!"
"NO JA TO JEBEM" Peter si presiel dlanami po tvari "TO BOL TRIP!"
"ESTEZE SME HO ZALOZILI TAK SKORO... TIEZ SA VAM ZDALO, ZE BOLO VSETKO NA P?" divil sa panic Palo.
"PAPIER POSOBI PORIADNE PSYCHOTICKY" pritakava Pista. "PEDRO POMOHLO."
"A PAULA JE TAKA SPROSTA AKO NORMALNE..."
"Mam si to vysvetlit tak, ze ti teraz prijebem?"
Na chvilu zavladlo ticho.
"PCUVAJ MA NEHOVORIL SI TY TERAZ VELKYM TLACENYM? A SAKRA!"
"AAA!"
"AAA!"
"AAA!"
"aaa!"

...P.(S). Pripadne pokracovanie po premene prvych pismen...

2 názory

Poněkud pomatené. Postrádám první P plošně....

obluda
21. 07. 2007
Dát tip
plne picovin, predsa poklona. prijemne pocitanie pre pripiteho pozemstana

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru