Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SLOVÁCI ešte raz :o)

21. 05. 2001
0
0
1602

Viď aj upútavku "Hej Slováci"

Ahoj Slovenskí Písmáčkovia, Bix, Silvinka a Naso sa spoločne dohodli, že usporiadajú túto sobotu (26.5.2001) stretávku všetkých Slovákov. Stretávka sa uskutoční v Bratislave, pôjdeme do čajovne a kamkoľvek nás budú ťahať nožičky :o))))))). Preto sa nám ozvite buď do pošty, alebo sem, nechajte na seba kontakt, nech sa dohovoríme :o). 0903 31 22 41 - Silvinka Moc sa tešíme!!!!!!! Vaši Bix, Silvinka a Naso :o)
Bix
29. 05. 2001
Dát tip
Ktože sa to skrýval pod Silvinkou a Bix ?? Bolo mi s Vami tiež super !! Najlepšie boli sušienky rozpustené v čaji, knižky, hladkanie mačky, atď...Tešila som sa, ale že to skončí takto dobre som nedúfala, musíme zverbovať aj ostatných !! :o))) Čo budeme robiť s Pajštúnom, keď sa prekrýva s papouchovým campom ???

Bixí, ešte chvíľu počkáme, čo na to ostatní a potom to prinajhoršom presunieme o týždeň. Chýbaš mi!!!!! :o)))) Silvinka. Tá, čo sa nepodpísala :o)))

xixi, chybate mi :o).Bolo to veľmi fajn, musíme niečo také opäť zorganizovať. A upriamiť sa aj na ďaľších slovákov, nech sa raz stretneme naozaj všetci :o))).

Naso
25. 05. 2001
Dát tip
NoHead: nie je to žiaden strýko a zďaleka žiadne známy. Jediný krát som tam bol na akcii medzinárodnej študentskej organizácie AEGEE (7 rokov môjho života - v. zaujímavá spoločnosť) a bolo to fakt super! Tá chata ma napadla kvôli tomu, že v auditkách sa často stretávam s pochvalnými reakciami Písmakov, ktorí sa stretávajú na rôznych chatách v ČR, potom majú na to pekné spomienky, fotky a aj nové básne...

NoHead
25. 05. 2001
Dát tip
Naso: zarty bokom, to bol vtip :o))) Ved vravim, ze to stoji/sedi/lezi za zasyslenie ... zamyslenie ... mam nejake preklepave obdobie, ci co :o)

Bix
25. 05. 2001
Dát tip
Silví, príde aj Mythus, aspoň mi to sľúbil, :o)))

Bix
25. 05. 2001
Dát tip
A NoHead - Ty tam buď !! :o)))

Naso: Ono sú to ale väčšinou súkromné chaty, na ktoré sa chodí písmáčiť v Čechách :o)))). Teším sa na Vás, banda jedna !!! :o))))) MOC! Bezhlavý: Nieže stratíš hlavu a neprídeš :o). Zavolaj, budem sa tešiť (budeme :o) ) Silvinka

NoHead
24. 05. 2001
Dát tip
Neviem Slivkata ... Vecer po oslave by sa to asi aj dalo zariadit, ide totiz aj Katarina s dvoma kriklunmi a urcite tam nebude chciet byt dlhsie ako do nejakej siedmej-osmej a kedze ich veziem ... este uvidime ... Na ten mobil sa da aj zavolat? Aby som vas potom pripadne vedel vypatrat. Mimo Ba = zolcova chata pri plaveckom stvrtku = Sisagol je zvedavec :o))). Ale mylis sa v tom, ze zalezi aby som tam bol. Sama dobre vies, ze toho moc nenarozpravam. Ale uz by som ta pomaly aj rad videl :o)). Ved uvidime ...

Naso
24. 05. 2001
Dát tip
NoHead toto cislo by malo byt k dispozicii: 0905385480. Zavolaj! (xixi, teraz som ako tie devy z vecernych reklam...)

Naso
24. 05. 2001
Dát tip
a este napad: mozno aj pre Pismacku akciu, alebo pre vas, aby ste o tom vedeli. Je jedna perfektna chata na Zochovej chate. Ta chata sa volá VINIFERA. Veľmi slušné ceny za jedlo a nocľah!!! Počet lôžok: 40. K dispozícii veľká spoločenská miestnosť, ktorá slúži ako kuchyňa (majitelia varia naozaj dobre!) a po večeroch ako spoločenská miestnosť na rôzne hry a rokovania. Super vychádzky v okolí, po ruke koliba so slovenskými špecialitami, a chodí tam bus z Bajkalskej. Asi 25-30 min jazdy. Majiteľ je akýsi pán Šimeček z Modry, zapíšte si príp. kontakt naňho: 0905 461 648

NoHead: Nemýlim sa! Chcem Ťa vidieť a preto je dôležité, aby si tam bol. Môj mobil je funkčný a bude k dispozícii. MTR! Silvinka.

Hmm, Marek Poet športuje a nemôže prísť.... Naso, vyzerá to, že nás bude skromne :o) Ty,Ja, Bixi, Morava a možno NoHead... A čo Akado?

NoHead
24. 05. 2001
Dát tip
naso: dohadzujes ksefty strykovi? ;o)))) Ale stoji to za zamyslenie ... kolko su tie slusne ceny? Sis: oukej bejby, budem sa smazit ... snazit, ale neslubujem radsej este nic

Bix
23. 05. 2001
Dát tip
Silví:aj ja ! :o)

Bix
23. 05. 2001
Dát tip
On chce prísť Morava ! :o)

Naso
23. 05. 2001
Dát tip
asi vás sklamem S&B, lebo Bezhlavý v Blave vraj nebude, na nejakej chate rodinná oslava a xixi, nechce byť vydedený... Slečna Akado sa má vrátiť do výsostných vôd SR vo štvrtok a uvidíme či našu výtvu prijme...

Ja viem, on sa ma spytal, ze kedy a kde a tak som mu napisala :o), nakoniec, aspon nam bude v usiach v cajovni zniet krasna cestina :o) (ehm, Moravstina?) :o))))) Silvinka

NoHead
23. 05. 2001
Dát tip
No pocujte zlatuchovia a milacky, ak ma tam ozajsky chcete, nie je nic jednoduchsie ako prelozit to na nedelu. :o))) Ale zas az tak velmi na tom nezalezi.

Silvinka
23. 05. 2001
Dát tip
NoHead: To nejde, ja mam v nedelu trening, na ktorom musim byt, mam ho kazdu nedelu a ozajsky nesmiem chybat, nacvicujem na Hradne hry. Nemozes prist aspon na chviiilicku? Vecer, po oslave? Moc Ta tam chceme :o))) a zalezi na tom, aby si tam bol. :o) Navyse chces toho Nicka Cavea, nie? Takze pekne prid aspon na hodinu. A kde mimo Bratislavy? Teeeda, vies co, potvoriak, takto ma prinutit pisat dlhe aviiiza :o)))).

Naso
22. 05. 2001
Dát tip
No, neviem kto všetko v sobotu na prípravné stretko príde, ale už vieme, kto nemôže. NoHead a ALOHA budú mimo BA, Vánok asi na múzy rezignoval, očakávam čo povedia ďalší...

Sýkorka
22. 05. 2001
Dát tip
NoHead možno príde, aspoň na chvíľku. Dúfam :o)

Naso
21. 05. 2001
Dát tip
a potom spoločne vymyslíme, ako sem dostať našich poetických bratov a sestry z Čiech, Moravy a Sliezska :-)) A mimochodom, Naso je v sobotu ochotný podeliť sa s vami o pár útlych knižočiek...

Vio
21. 05. 2001
Dát tip
Zdar vaší aktivitě ;-)))

Bix
21. 05. 2001
Dát tip
Naso - fakt ?!! Tak to sa teším ! :o)))), určite tam budem, :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru