Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Flétna

25. 07. 2007
5
12
1641
Autor
Mioneo

zahraj mi na flétnu... =o)

 

Flétna je nástroj srdce, tak hrej a melodiemi hřej koho potkáš...

Darem jsou ústa, srdcem dech a láskou melodie,

když umíš klást prsty tak, aby každý zněl něhou a snem...


12 názorů

príjemná;)* (dík za avi;) )

palino8
12. 02. 2008
Dát tip
fajn

Alela
05. 10. 2007
Dát tip
No nevím..., bejt tebou zkusila bych napsat báseň o nějakém doutníku nebo tak něco:)) třeba by to mělo ještě větší úspěch ;)

Mioneo
02. 10. 2007
Dát tip
no teda!!! ;o) mám nějaké erotické stránky nebo co... hihi ;o)

Alela
02. 10. 2007
Dát tip
Mimochodem já taky hraju na flétnu - zobcovou... Teď bych si chtěla pořídit altovku, ta sopránka už mě neba... Nicméně ta druhá "flétna" teda nevím, co vydává za zvuky:)), ale taky na ňu hraju:))

hihi ;) *

Mioneo
29. 07. 2007
Dát tip
jau!!! náruživé holky tu na písmáku píšou taky...? wau =o))) tak to bych měl napísat něco odvážnějšího než "flétnu" =o)

Mioneo
27. 07. 2007
Dát tip
no jo tak když některé nevybouřené ženy za hudebním nástrojem nevidí nic jiného než nástroj jiné radosti =o))))) pravda teprv teď vidím dvojsmysl který mě ale vůbec nanapadl když jsem to psal!!! opravdu!!! děkuju za tip =o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru