Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkurvené ráno

28. 07. 2007
2
12
1146
Autor
Specus

Probouzím se. Je sobota. Vím to, protože včera byl pátek. Vím to, protože mě bolí každé nervové zakončení, které v tomhle prokletým těle mám. Vím to, protože můj žaludek se zmítá na hladině oceánu a oči jen s obtížemi zaostřují. Pomalu se zvedám a do hlavy mě okamžitě udeří obrovský perlík, kterým kolem sebe máchá snad sám Bůh. "Svině," zakleju a pohrozím pěstí do nebes. Sedím, snažím se vzpomenout, jak se drží rovnováha a plánuju další cestu. Na záchod nebo do kuchyně? Zakručí mi žaludek. Je rozhodnuto.
             Šoupu se podél zdi ke dveřím, pak chodbou do kuchyně a k ledničce, která vydá odporný zvuk, když ji otevřu. Ke své velké spokojenosti zjišťuji, že je v lahvi ještě jedna kyselá okurka, zamotaná do kusu kopru. Nemotornými prsty se ji snažím vytáhnout, ale pak to vzdávám a celou sklenici hážu do umyvadla. Áááááá ... to jsem neměl dělat. Ten odporný dutý zvuk. Sleduju, jak lák odtéká do odpadu a přemýšlím nad včerejším večerem. O pět vteřin později už nevím ani nad čím jsem přemýšlel, natož abych došel k nějakému rozuzlení. Nakousnu okurku. Ten slastný pocit se nedá popsat. Jako kdyby se mému jazyku vrátila chuť do života.
"Dobré ráno, zlatíčko," ozve se zamnou svěží dívčí hlásek. A sakra, mé vzpomínky mě dohnaly...


12 názorů

Specus
31. 07. 2007
Dát tip
a sakra, díky :) napravím :)

těša
31. 07. 2007
Dát tip
jo teď jsem si jeětě všim trochu divný věty Ke své velké spokojenosti je v lahvi ještě jedna kyselá okurka, zní to docela vtipně:)

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
Já vim, hlavně jsou tam někdy vhozené jak kráter po meteoritu ... chápu, co myslíš :) ... dky

Winter
28. 07. 2007
Dát tip
Jo jo, sám sobě taky závadím :) Jinak jde o to, že ty hovorové tvary někde jsou, jinde nejsou, je to guláš. Hm, guláš... Takže zatím

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
Bože, jak ti to nezávidím :) ... a díky, těch nespisovných forem jsem si díky tobě všiml :)

Winter
28. 07. 2007
Dát tip
Bože, jak jsem rád, že už jsem týden naprosto střízlivý :) Jinak svižně napsaná momentka, jediné, co bych asi vytkl je neodtažené použití nespisovných forem.

těša
28. 07. 2007
Dát tip
já žádnou nemam, jenom velkej hlad. upřímně a nezištně vám oběma závidim.

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
tak to já pudu až ráno :)

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
tak to já pudu až ráno :)

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
tak to já pudu až ráno :)

Specus
28. 07. 2007
Dát tip
tak to já pudu až ráno :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru