Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stopy

01. 08. 2007
2
6
530
Autor
Ravane

Jsme jenom kopie?

Po stopách předků jdem staletí,
stejné pohyby, podoba, hlas,
ukryté v jediné závěti.
 
Hlídá ji v úschově notář čas,
splétá nám roky do copánků
a občas ukáže co je v nás.
 
Pak založí si další stránku
když zůstanou jen naše stopy
a prázdná láhev v jeho stánku...
 
co museli jsme do dna dopít.

6 názorů

Armand
03. 08. 2007
Dát tip
si mě dostal :)

Ravane
02. 08. 2007
Dát tip
Této formě básně se říká tercína, jestli vám to něco říká. Jinak dík za příspěvky, učíme se pořád.

martinez
02. 08. 2007
Dát tip
díky Armande a možná eště mořský koník trochu a co třeba miniatura? zas tak nezařaditelný mi to nepřijde...

Armand
02. 08. 2007
Dát tip
oprava: Zlý_wětry_vod_řeky

Armand
02. 08. 2007
Dát tip
řekl bych že je to medailonek autora :) Opět moc hezké myšlenky - vyjádření malinko pokulhává.. rým typu hlas/čas je rým gramatický a mělo by se jím šetřit... naopak oceňuju např. stopy/dopít.. ten je pěkný a působí neotřele. Schází mi tam také rým na slovo "závěti" ... subjektivně ho tam očekávám hned v další strofě. To tedy k hlubší kritice... to je všechno o psaní psaní a psaní.. ale taky víc čti (cizí jazyk se přeci nejlíp učí posloucháním toho jazyka). Moc hezky umějí veršovat a rýmovat např. Craerassy, Yeziiinka, Zlý_wětry_wod_řeky, sapro, Anetté aj. (např i tady martinez) :) .-)

martinez
02. 08. 2007
Dát tip
čí je to medailonek? jinak by se mi to líbilo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru