Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nezmestíš sa mi na paletu

01. 08. 2007
2
8
908
Autor
katka77

ruka v ruke

spočítame čiary života

 

nadýchnem sa ťa

intenzívne

až to dráždi na (čierny) kašeľ

 

na orgovánovej ceste

sa znova stratíme

vo fialovom opare

 

šedý asfalt nás pomiluje

vdýchne nám betónovú farbu

...

 

akrylom maľujem tie obrazy

do tvojich očí

 

zajtra ich možno prekreslím

 

dnes sa však pre ne

oplatilo žiť


8 názorů

katka77
08. 11. 2007
Dát tip
aj ja:)

damaxy
05. 11. 2007
Dát tip
velmi dobre sa od teba cita, dakujem

hai_mal
01. 08. 2007
Dát tip
dnes sa však pre ne oplatilo žiť - moc hezké *

katka77
01. 08. 2007
Dát tip
:o))) dost dobre...a to este nemas vylucene, ze mala madarsku narodnost...no sodoma-gomora:o))

katka77
01. 08. 2007
Dát tip
:o))) dost dobre...a to este nemas vylucene, ze mala madarsku narodnost...no sodoma-gomora:o))

sidonia
01. 08. 2007
Dát tip
a co teprv kdyz nam zmenili uklizecku! sem rano vstala, kocovina jak hajl.. sem se motala smerem ke sprcham a prede mnou naka zencka s hadrem... tak rikam.. "bry deeen.. vy ste ta nase no va pretekarka???" este sem na ni laskovne jako mrkla, abych dala najevo, jak silene rychle sem se adaptovala a naucila i takvy slovensky vychytavky... ona jako takova rozpacita rika.. "no.. to sa u vas tak poveda??" a rikam.. "jak u nas?! snad U VAS!!!!" se na me mrkla jak na debila asurovala si to chodbou dal.. tak nevim.))))

katka77
01. 08. 2007
Dát tip
no to by bola celkom zaujimava zamena...vypytat si v pube velky orgovan:))

sidonia
01. 08. 2007
Dát tip
takovy sladoucky a plny lasky no hele, u ty orgovanovy cesty.. sem si vzpomnela, ze jak sem byla v ty nitre, tak se mi zezacatku desne pletlo ORGOVAN a CORGOn.. jaj boha, to bylo trapasu v hospach.))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru