Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naše poblaznena trojka

06. 08. 2007
1
6
442
Autor
Niklik
Jednou jsme šli ven a sestrenka mě chtěla seznamit  s jejim byvalim klukem tak jsme na nej čekali v parku.  Ja  jsem dostala napat že mu pujdu napsat sms a tak jsem šla a jak jsem se vratila tak on uz tam byl a ja jsem se zacala stydet a tak jsem si tam sedla na obrubnik a doufala že me tam nenajdou ale sestrenka za mnou hned utikala a utisovala mě.Ja se bala aby tam zanama neprisel bohužel přišel ja nevějdela co rikat a tak jsem neco vykoktala.Pochvilce už to bylo lepši a ja tam zacala delat kraviny a slepovat jejich vztach delala jsem vsechno proto aby spolu co nejvic komunikovali tak byl jeden trapas za druhym.Setmelo  se a ja je donutila sednou si vedle sebe na lavicku tak si to virikali  ze budou zatim jen kamaradi a ja je zatim špehovala.Ajajaj sestrenky tatka si pro nas prisel taky bodejt´ bylo deset hod. vecer. Ale na konec to skoncilo dobre ikdys nam je jen 11(let)

6 názorů

Niklik
01. 11. 2007
Dát tip
diky jsi moc fajn

Niklik
18. 08. 2007
Dát tip
dik

Niklik
13. 08. 2007
Dát tip
dekuji

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru