Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

23.32

10. 08. 2007
2
11
1700
Autor
Ericek

...

Vytiahol som vreckovku z balíčka a utrel si slzy stekajúce po lícach. Mince ležiace na stole nesystematicky porozhadzované na mňa bezútešne hladia a žiadajú o bezodkladné roztriedenie. Tiene sa plazia po podlahe. Najprv som ich chcel vystrašiť tak ako mince utriediť skorosfúknutím zápalky ale nemilosrdnosť večera zariadila že som fúkol a to silno. Uchýlili sa k praskajúco horiacej cigarete. Máme niečo spoločné lebo aj ja. Nitrobenzény a kyanidy mi prúdia telom akosi prirodzene. Skĺzol som na hranu stoličky a pripäl si bobríka mlčania na dušu. Skautom si alebo sa nim stávaš? 23.32 Krásne symetrický čas podľa osi ypsilon. Rozhodol som sa idem kráčať proti smeru hyperboly!

11 názorů

palino8
07. 02. 2008
Dát tip
nedorozumenia plynú z absencie čiarok v texte *

to su ráda :o)

Ericek
20. 01. 2008
Dát tip
jj, pochopila :)

Ericek
20. 01. 2008
Dát tip
mame spolocne to, ze aj ja som sa uchylil k cige... :)

aj on... sa uchýlil k praskajúco horiacej cigarete, bych řekla... co? :o)

Máme niečo spoločné lebo aj ja???????? nerozumiem... a nemám rada toto členenie-nečlenenie textu... záver je dobrý, ale úvod mimo mňa...

mne na vlastnom blogu :DDDD...tam si mozem pisat ako sa mi chce a o com sa mi chce...a kaslat na vsetky pravidla.../nech zije klise,patos,inverzia...:DDD/ ...ale teraz vazne :),na madnesse mi kritika potvrdila moj styl pisania...ze lahky pop :)...aj to,ze vlastne vyskrtat basen na kost je normalne,dovtedy som si myslela,ze som divna...kedze dost vela ludi/inde/ pisalo rymovacky a tak/chapes ako to myslim ;)/ ...takze madness vyhrava :)

Ericek
08. 01. 2008
Dát tip
celkovo som nejaky nespokojny so servermi :DD ale asi si nemozem moc vyberat... cize madness... aj ked to tiez nie je ideal... tebe?

:)...a kde sa ti paci?

Ericek
06. 01. 2008
Dát tip
cauky :) neviem, naco... pismak nema zmysel... nepaci sa mi... je to tu tak masove, ze akekolvek umenie tu zanika...

...preco si to neopravis?...inak *,lebo viem ako to vyzera inde...lubilo sa vtedy,lubi sa aj dnes;):)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru