Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dumanchmaldort

12. 08. 2007
0
0
448
Autor
rozpitý
vedro horší než peklo vedrovedrovedrovětrákvedrovětrákvědro.

voda stěna práce skála břucho pomyšlení krásakrásakrása oheň smysl je udržovat oheň žbluňk človíček holá řiť padesátkovej kapr, kterýho chytl zbyňa.

komedie o lásce rytíře jednohubky k čokoládové špičce. babylon circus.

chobotnice: chapadlochapadlochapadlochapadlo a uprostřed zobák. vůle ztracená kdesi kamsi cosi dámsi.

předtím salam pax iraqi blog teď sestra pak naivní super a mezitím konstrukce sociální reality, co čtu na hajzlu.

welcome to hellhellhell. větrák went offline.

přeinstalovat. tohle nepoběží. najdi si někoho a pak zbyňa chytil toho kapra. nemůžu pít.

všechno nejlepší martinkoondřejisestro.

budu pracovat, lidi. už brzo. a do toho všeho německý ska, abegstandenes bier, asi něco jako zvětralý pivo. mařeno, poraď. a paxi koupím vlastní větrák.

doma. dvě zombie. špinavý nádobí. rozbitá židle.

dneska sem na to přišel. (včera sem na to přišel, pod vlivem.) tohle sem napsal před týdnem. byla to pravda, a pořád je.

tak tohle sem játeďtady. nebo vyněkdytam.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru