Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak sme s filipem a fišem balili holky.

12. 08. 2007
1
2
423
Autor
rozpitý
"copak se ti stalo, kreténe?"

ani nevim, ale asi jsem vypil něco špatnýho. občas se to stane každýmu, přece.

---

byly moc krásný, voněly, kouřily drahý cigarety, a byla jich spousta.. erasmus party. taková ta, kde moc nefrčí zdovolením a děkuji a takový to divadýlko, každej si spíš hraje na hrdinu, kterýho nic z tohodle světa nesere. podhoubí pro parodii, zvlášť když už člověk dojde trochu nalitej.

měli sme plán: přijdem k někomu hodně drsnýmu a filip řekne "copak se ti stalo, kreténe?", já "a kdes nechal své skvělé protisluncové brýle?" a fiš co rozumí pivu "a nějaký pohyby.. nešlo by to?" dva filmy a spousta legrace.

no nic, nejsme blbí, budem držet hubu a koukat po holkách. možná si koupíme lístek do strip baru dole.

(nahlídli sme tam.)

(objevil se vyhazovač. tý voe, to je korba, a ženský oblečený.. "copak se ti stalo, kreténe?" jistě, my jenom chtěli vědět.. vlastně vidět.. promiňte..)

(zpět mezi první a druhou stage. to je muzika, panečku.. zlatej kája vs. NĚCO)

jak se na první pohled pozná holka se smyslem pro recesi? chce mě.

vtípek, jenom vtípek, rozumíte?

"tyhle ženský pro tebe nejsou, chlebe."

chlebe..

ok, něčím to zajím.

všechny mají hodně namalovaný oči a pravidelný zuby. a jedna neuvěřitelně krásně tančí, jenom se dívám a kde se to v člověku všechno bere?

na plátně, aby pobavili ty co se nekoukají po ženských, jen počkej zajíci. díl s parním válcem.

proč kua my originální, co posouváme druh dál, to máme tak těžký? a proč namistrovaní blbečci.. oj, sorry.. dělám si srandu, ne, vážně.. no tak..

chcete důkaz? dobře, tohle všechno mě včera napadlo:
co všechno má člověk v očích?
jaký je ideální množství fantazie?
došly ručníky, well, I DONT GIVE A FUCK!
ok, pankáči by měli mít číra, aby se to poznalo na první pohled.
jak moc se musí člověk nalít aby byl nalitej?

přijde vám to málo?

sem k vám upřímnej.

no je krásná, jasně že je, a kouří drahý cigarety, ale proč bych měl proboha chtít její číslo?

---

sem sám na petrově kua jak dlouho já tu nebyl, a sám nikdy. trochu klid, ale uklízecí vozy a ve 4 ráno začnou křičet ptáci. třičtvrtě a už řvou. na čtvrtou kolej přijede vlak.

teď?

2 názory

sidonia
13. 08. 2007
Dát tip
me to teda oslovilo diky bohu za tu kategorii (!!) a teda upresneni je dobryyyy dobre se mi to cetlo, mam rada takovy.. veci "jakoby" o nicem a "jakoby" zmateny.. nebi spis.. bez ladu a skladu.. hmmm jinak teda ty tri vety sou dobryyyy:))))

krempi
12. 08. 2007
Dát tip
myslenka je to sqela si myslim, ale je to take hodne sekane... celo by to popracovat a nejaky sled tomu dat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru