Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Summary

15. 08. 2007
1
6
438
Autor
Leila_

"Tak dobrou noc."

"Dobrou a krásně se vyspinkej, jo?"

"Lukáši?"

"No?"

"Máš mě rád?"

"Jasně že jo."

"Proč řikáš že jo?"

"No protože tě mám rád."

"A co bys řek kdybych se tě nezeptala?"

"Kdyby ses mě nezeptala tak bych neřek nic, protože by ses mě nezeptala. A co to máš zase za otázky?"

"No a kdybych se tě nezeptala, ale ty bys o tom třeba přemejšlel tak co by sis řek?"

"I kdyby ses mě nezeptala tak tě mám rád jasný? A k čemu to potřebuješ vědět?"

"Já nevim. Nad něčim sem přemejšlela a prostě sem to potřebovala vědět. Jestli jo nebo ne."

"Ježiš,(smích) já tě mám fakt rád, ty seš jak marťan pořád lítáš v jinym světě.(smích) To se mi na tobě tak líbí-vůbec ti nerozumim." A s ironickým úsměvem mi dal pusu na čelo.

"Ty seš vážně romantik."(smích)

"Tak kdybys zase potřebovala něco vědět tak přileť a klidně se zeptej."

"No díky." (smích)

"Tak ale už utíkej do pelíšku dobrou a sladký sny."

"Dobrou."


6 názorů

Leila_
15. 08. 2007
Dát tip
náročnost neni vůbec špatná vlastnost;)původně to hloubku mít mělo ale nakonec sem se omezila pouze na to, že to má význam:)aspoň pro mě, protože být někdo jiný tak bych to nechápala...jo mimochodem já sem se ptala tři roky;)tak mě tak napadlo, že to shrnu do jednoho malýho dialogu, kterej to uplně vystihne...je zábava vecpat tři roky do pár vět přímý řeči:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru