Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je to myšlenka? Neznám to slovo

24. 05. 2001
3
0
878
Autor
chirurg

Zase přemýšlíš...proč?

Posaď se na vysokou skálu, rozhlídni se kolem sebe, přestaň myslet, zaposlouchej se do zvuku větru a hlasům ptačích zpěvů. Rozhlídni se kolem sebe a poznáš, čeho jsi si dříve nevšiml.

Přestaň myslet, moc přemýšlíš, jsi zabraný(ná) sam do sebe. Jsi pořád jen já a já a já a nic víc tě nezajímá.Vždyť vlastně vše špatné je jenom myšlenka, ňáký zvuky v tvé hlavě nebo tak něco. ! NEMYSLI !

 

 

 

 

 

 

 

  Zase přemýšlíš


Piži
26. 06. 2001
Dát tip
Takze nemyslet, rikas? Az budes mit zapal plic, budes brat antibiotika? Co myslis, nejsou vysledkem premysleni? Nebo snad ti, kteri nemysli, zapal plic nedostanou? No ja nevim. Na skale to dost fouka.

Mari
29. 05. 2001
Dát tip
jojo, taková lehká meditace, to jo.

chirurg
27. 05. 2001
Dát tip
Já mám asi rekord, vydržel jsem nemyslet asi 4 sekundy...

Krel
27. 05. 2001
Dát tip
V ZenBudhistických klášterech, když vidí mnich žáka jak o něčem přemýšlí, je do něčeho zabraný...tak k němu přijde a praští ho bambusovou tyčí po hlavě...

chirurg
27. 05. 2001
Dát tip
Hmmmmm to já vím,ale není to po hlavě,ale po zádech a to je zároveň akupunktura

Sly
26. 05. 2001
Dát tip
zkoušet nemyslet - to těžké určitě je - ale sednout si a pozorovat vše co děje se, to se pluje lehčeji, zkus to... škoda mluvit, díky...

Vojtek
25. 05. 2001
Dát tip
tos vymyslel???? :-)))))))))

kosa
24. 05. 2001
Dát tip
ty, zkoušel jsi někdy nemyslet? víš jak zas... těžký to je? kdybych já tak uměl nemyslet! ale máš rozhodně pravdu, že vyprázdnit svou mysl a oprostit se od ego her je super. *!

PHILIP
24. 05. 2001
Dát tip
... tak jo přestanem myslet a sednem si na skálu a až se někdo zamyslí tak... jo, nemyslet, ale jedině sólo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru