Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

19. 08. 2007
2
6
1072
Autor
Tajuplná

?

Ještě jeden den a budu u tebe,

tak vzdálené místo šumivých bublin.

Chutnáš, tak slaně a sálá z tebe teplo,

co vlastně jedu hledat nebo nalézat?

Je to únik či snad se znova najdu a  

pochopím to jediné slovo, které nemohu

v mých myšlenkových uzlících rozplést

to slovo je láska a nebo něco jiného -?  


6 názorů

kapitan
11. 08. 2008
Dát tip
Mne tvé texty zajímají..

Santi€
24. 02. 2008
Dát tip
"Je to únik či snad se znova najdu a pochopím to jediné slovo, které nemohu v mých myšlenkových uzlících rozplést? "

Oldjerry
19. 08. 2007
Dát tip
Každý prožívá své mladé extáze a pár těch lidí se o ně chce podělit. Z nich zase jen pár to svěří verši. V další selekci jen pár to udělá tak, aby to něco dalo i čtenáři, nejen autorovi. Z tohoto pohledu se přikláním k Derovi.

Dero
19. 08. 2007
Dát tip
Lyrák: Nevidím zase tolik klišé. Tajuplná: Tohle je text spíše do deníčku. Neuraž se, ale představ si všechny ty čtenáře, kteří si Tvůj text čtou. Co jim dá? Nějaký neurčitý pocit cizí nerozhodnosti a zamilovanosti. Křehký a bohužel taky mělký. Ulevila jsi možná své dušičce, ale pro čtenáře jsi do dílka nic nevložila. Nic, pomocí čehož by mohl ten pocit prožít s Tebou, nic, co by jej mohlo zaujmout. Dokonce ani formálně tam není nic zajímavého. Každý text má svůj účel. Pokud je pro Tebe důležité takové texty publikovat, pokud Ti to pomáhá, tak by možná bylo lepší je nezařazovat do Arény a nestát o hlubší kritiku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru