Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uchopitelnost

02. 09. 2007
0
4
611
Autor
Doubt

... každý máme svoji "Zlatou rybku", jen někteří nevíme "kdo" nebo "co" a "kde" to je.

Uchopitelnost

 

Až ulovím Tě zlatá rybko,

budu Tě snídat každý den.

A po obědě - Tebou schvácen,

budu k smrti unaven.

 

K večeři Tě zlatá rybko

polykat budu ve spěchu,

pak položím Tě v náruč moji,

pro Tvou i vlastní potěchu.

 

A ovíněni krví naší,

pak ochutnám Tvé lesklé líce,

šupiny já drásat budu

pro Tvé další „ještě, více“!

 

Až ulovím Tě,

sním Tě celou, aby jsi mi zůstala.


4 názory

Doubt
03. 09. 2007
Dát tip
No vidíš, najednou je ta ta kritika konstruktivní a (musím nerada přiznat) pravdivá - a přitom se změnila jen forma přenosu informací. Díky.

Doubt
02. 09. 2007
Dát tip
Lyráku, Lyráku - všechny Tvoje kritiky bych si brala k srdci (určitě i ostatní), kdyby jsi je vždy nezaklínil nějakým těžkým "rýpnutím", které Tě staví do role chronického nespokojence. Oni sice od toho kritikové jsou, ale jejich projev by měl být kultivovanější. Netvrdím, že moje i ostatních tvorba kritiku nepotřebuje (ba naopak), ale řekni sám - co Ti mám na tohle (viď výše) odpovědět? Jen to, že : vlož do své kritiky trochu více profesionality než sarkazmu a možná i více inteligentnějšího projevu. Po všem, co jsem si o Tobě nebo od Tebe přečetla, na to máš. Neshazuj se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru