Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak chránit své dílo proti vykradení??

06. 09. 2007
0
30
1482
Autor
foxx-x

Ahoj všem písmákům!:-) Když si tak pročítám díla zde publikovaná, vkrádá se mi do mysli otázka- dá se v naší zemi nějakým rozumným způsobem ochránit zveřejněné dílo proti "ukradení" ať už díla celého, nebo jeho části..? Budu rád za jakýkoliv názor na toto téma! Foxx-x


30 názorů

Ochranný svaz autorský, Divadelní a literární agentura. Použij google. Bránit se nemůžeš. Ale můžeš chtít odplatu. Nejlepší bude běžet s jedním každým kouskem k notáři, který ti dá štempl na datum vzniku.

foxx-x
11. 09. 2007
Dát tip
Larisa Marssen-právě o těch dobrých dílech vedu diskuzi... Co je DILIA?

(Kam se mi zpráva zatoulala?) Zaplať Pánbůh, že to někdo čte! Kradou se jen DOBRÝ věci. A co DILIA?

Zaplať Pánbůh, že to někdo čte! Kradou se jen DOBRÝ věci. A co DILIA??

Miroslawek
10. 09. 2007
Dát tip
Teoreticky samozřejmě, prakticky to v zásadě nejde... a k vykrádání tady dochází celkem často, vlastně pořád.

jt
10. 09. 2007
Dát tip
jde o to, jestli se na to kdy přijde. zkus najít na netu kontakt na někoho z poroty šumperskýho havrana - vím, že jeden rok tam nějakej týpek naposílal kradený texty a měli s tim problém úplně všichni - ale - moc podrobností o tom nevim - jen jako že kdyby Tě to zajímalo ..

.
09. 09. 2007
Dát tip
už jen to Dobrý den

foxx-x
09. 09. 2007
Dát tip
JiKo-souhlas..:-))

JiKo
09. 09. 2007
Dát tip
Klíč ve dveřích: hele napiš mi adresu já se u tebe stavím a vzal bych si televizi, rádio a počítač, možná i další věci, tobě to vadit nebude a mně bude na světě daleko líp...

doufám,že mi mé city nikdo neukrade...:o)

jarouch
08. 09. 2007
Dát tip
hele vite co? mě je to docela u prdele

Duerre
07. 09. 2007
Dát tip
co je OSA?

Reflexní vestou a GPS vysílačem ukrytým pod tečkou.

JiKo
07. 09. 2007
Dát tip
nosit ho v hlavě

Gagi
07. 09. 2007
Dát tip
Jednoduše, zas ho ukrást

Renas
06. 09. 2007
Dát tip
je mi to jedno... ale mozno by som ho dal pod zamok... podla mna je pre autora len lichotka ked mu niekto vykradne dielo... ale je mi to jedno

foxx-x
06. 09. 2007
Dát tip
Slonovina2 - HEEEJ!!ZLODEEJ :-))

foxx-x
06. 09. 2007
Dát tip
Slonovina2 - HEEEJ!!ZLODEEJ :-))

slonovina2
06. 09. 2007
Dát tip
Ahoj všem písmákům!:-) Když si tak pročítám díla zde publikovaná, vkrádá se mi do mysli otázka- dá se v naší zemi nějakým rozumným způsobem ochránit zveřejněné dílo proti "ukradení" ať už díla celého, nebo jeho části..? Budu rád za jakýkoliv názor na toto téma! slonovina2 :-))

Oldjerry
06. 09. 2007
Dát tip
Těžko - ani OSA : vykrádají se větší a známější autoři, než jsme my.

StvN
06. 09. 2007
Dát tip
Nejlepší je asi nepsat.

Danielson
06. 09. 2007
Dát tip
Mě napadá akorát OSA - o jiném způsobu zatím nevím, ale rád bych se s ním seznámil..

Danielson
06. 09. 2007
Dát tip
Mě napadá akorát OSA - o jiném způsobu zatím nevím, ale rád bych se s ním seznámil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru