Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místo kam nikdy nedojdeš dvakrát

11. 09. 2007
6
12
1831

"Jdi a nezastav se v jílu cest. Víš, že nedosáhneš nikdy hvězd. A přesto věz že dosáhneš. Běž! Kam nikdy dvakrát nedojdeš...tam je východ z kruhu."

Místo kam nikdy nedojdeš dvakrát?

...Takhle blbou věštbu musel vymyslet absolutní trotl.

*Slyšeli jste o  divadelním představení "Do hrobu tanečním krokem"? Já taky. A hned jsem se musela podívat jestli v něm náhodou nehraju hlavní roli.*

Ale osud si nevybíráš. Ne, ty ne. Já ano.

A tak hledám místo, kam nikdy nedojdu dvakrát, jen si to nech vyprávět.

Prošla jsem už tisíce cest, silnic, ulic, dálnic... a na každou z nich jsem se musela zase vrátit. Ztratila jsem tam kus sebe a šla se najít, abych se dala zas dohromady.

Nebo jsem tam nechala tebe a chtěla tě zase vidět. A zase, a znova,...

Nebo prostě jen tak.

Něco mi říká, že pointa nebude silnou stránkou díla.

*Slyšeli jste o divadelním představení  "Parte v barvách veselých"? Já taky ne. Ale zní to ...vesele, ne?*

Tak to tady máš...černý na bílém?

Nechoďme kolem horký kaše. V tý kaši jsem já. V mazlavý, lepivý, dusivý kaši. V rejži.V rejžový kaši. V loji. V háji. V pr- (serióznost především)

Protože jediný způsob jak najít místo kam nikdy nedojdu dvakrát.

Je zůstat tady.

 


12 názorů

Amélyje
31. 07. 2009
Dát tip
jó, slečno... já bych si s váma zase chtěla někdy popovídat... :)

Řízek
27. 02. 2008
Dát tip
ráda barvíš pastelkou? :D

bingol
04. 01. 2008
Dát tip
úchvatný...od prologu až po konec

a poslete mi potom avi, prosim;)...

nekdy to zkuste...

myslim ze trocha polopaticke uprimnosti by ve vasich poetismech udelala peknou paseku....

Lady_clash
12. 09. 2007
Dát tip
*...a oblíbené :)

monac
12. 09. 2007
Dát tip
:-)*

evouš
11. 09. 2007
Dát tip
sedlo..velkej*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru