Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak

17. 09. 2007
0
20
246
Mozem vas jebat.

20 názorů

Milly
21. 09. 2007
Dát tip
Dobře.. Aspoň že tak. :-)

napisal som tri dolezite veci pod vstup noveho majitela, neviem uz ako sa vola, da sa to na hlavnej stranke najst, takze ta to nemusi mrziet...

Milly
21. 09. 2007
Dát tip
Žes to pro pár blbejch poznámek celý zrušil..- já bych řekla jak s kterejma Písmákama.... A až přijde to nový vedení a trochu se uklidní situace, zkusila bych to znova. Mně se to třeba líbilo- dal sis s tím určitě práci- jenže jsem k tomu neměla moc co říct, když tomu nerozumím..

co ako? ze sa z pismakmi neda rozumne jednat?

Milly
21. 09. 2007
Dát tip
Tohle mě fakt zklamalo......

Milly
17. 09. 2007
Dát tip
Do háje! Pročs to smazal?? Sakra, dal sis s tím práci, ne?? A než přijde někdo, kdo to ocení a porozumí tomu (já oceňuju tu práci, co sis s tím dal, ale vůbec moc nevím, čeho se to konkrétně týkalo..), tak to kvůi pár hloupejm kecům dáš pryč. Jakube................

co sa na to da povedat, diletante nevadi ti, ze ti hrozi xss, nevadi. sak nestrachuj sa aj nadalej, mozno sa nic nestane asi som len paranoik

StvN
17. 09. 2007
Dát tip
CrawlingChaos - jsou tu lidi, které to zajímá. Nad plebs se musíš povznést. Může tě těšit, že to zajímá ty inteligentní. Takováto gesta jsou k ničemu. m_r_girl - a ty jsi alternick čí?

m_r_girl
17. 09. 2007
Dát tip
jediné zneužití cs scriptu co mělo (aspoň pro postiženého) "žalovatelné následky na egu":) tady, přestože se pro tvou věc tak zapálil:), provedl jak známo dero, a to lyrykovi a jeho alternicku vládce_hoven. škody hrozí opravdu nepatrné na to , pracně tu zřizovat policejní server. písmák má jistě větší témata k rekonstrukci než právě tohle;)

salomesr
17. 09. 2007
Dát tip
Co?

Zlej chleba
17. 09. 2007
Dát tip
nepochopil jsem, vztahuje se to snad nějak k událostem sice místního, přesto jistě zcela globálního významu?

my sme sa rozisli?

pozorovateI
17. 09. 2007
Dát tip
to, že jsme se rozešli hned neznamená, že budeš každýho jebat..

nechcete security, nemajte security, mne je to jedno. neexistuje na pismaku zalozit jednu diskusiu pod ktorou si niekto neurobi egotrip. kaslat na taku komunitu.

nestojite o to, tak co sa budem snazit?

StvN
17. 09. 2007
Dát tip
Tos tomu zase dal.

sidonia
17. 09. 2007
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru