Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRESSO, END & TOP

18. 09. 2007
1
3
851

,,PROBOHA, COS MU TO UDĚLAL?"

,,PROVOKOVAL..."

,,NO TO MUSEL PROVOKOVAT JAK SVINĚ, KDYŽ VYPADÁ JAK PŘEJETÝ RAJČE!"

,,NAPSAL MI: PRESSO, NEČUM! VÍŠ JAK SE NAŠTVU, KDYŽ MI NĚKDO ŘEKNE NEČUM!

,,NO JASNĚ, ALE NEMŮŽEŠ HO TAKHLE ZMASAKROVAT!"

,,JEN SEM HO TROCHU PROKLEPL. ZA PÁR DNÍ NEBUDE TAK ČERVENEJ. A ZA MĚSÍC BUDE MOŽNÁ I CHODIT!"

,,VŽDYŤ JE TO SKORO VRAŽDA!"

,,ALE PROSIMTĚ! KDE BY TEN KLUK BEZE MĚ DNESKA BYL?"

,,NO ROZHODNĚ BY NEVYPADAL TAKHLE!"

,,NO TO MOŽNÁ NE, ALE ROZHODNĚ BY BEZE MĚ  NEPRODÁVAL TRIKA NA KONCERTECH."

,,TY SEŠ FAKT DOBREJ! MÁLEM TADY ZABIJEŠ ČLOVĚKA, ALE ŘÍKÁŠ, ŽE BY BEZ TEBE NEPRODÁVAL TRIKA NA KONCERTECH! TY VOLE PŘEMEJŠLEJ TROCHU! TOHLE NENÍ SRANDA! PODÍVEJ SE MU DO OČÍ! NO PODÍVEJ SE MU DO OČÍ! TAK SE MU DOPRDELE PODÍVEJ DO TĚCH OČÍ! TEBE ASI NENAPADLO, ŽE ASI S NĚKÝM ŽIJE. A ŽE KDYŽ TAKHLE PŘÍJDE DOMŮ A JEHO HOLKA SE HO ZEPTÁ: PROBOHA TOPE, JAKÁ SVINĚ TI TO UDĚLALA? TAK OKAMŽITĚ ŘEKNE: PRESSO! A SEŠ NAHRANEJ! TOP BY TO NA TEBE MOŽNÁ FÍZLŮM NEŘEKL, ALE TA JEHO HOLKA JO! SI PIŠ! KURVA ZAČNI SE TROCHU OVLÁDAT! ROCK´N´ROLL NENI JEN O ROZBITEJCH OBLIČEJÍCH!"

,,NO JO, NO JO. TAK JÁ SE NAD SEBOU ZAMYSLÍM. ALE CO SNÍM MÁM JAKO DĚLAT?"

,, A JÁ TO MÁM SNAD VĚDĚT? SE VO NĚJ ASI BUDEŠ MUSET POSTARAT!"

,,TO NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ!"

,, NO TO TEDA JO! A PAK SE MU OMLUVÍŠ!"

,,SEŠ PADLÁ NA HLAVU? JÁ SE STĚŽÍ POSTARÁM O SEBE. A TY CHCEŠ ABYCH SE STARAL O DOSPĚLÝHO CHLAPA!"

,, TY PROSTĚ JINOU MOŽNOST NEMÁŠ!"

,,TO JAKO MYSLÍŠ VÁŽNĚ?"

 ,, JO! VYPADÁM SNAD ŽE SE SMĚJU?"


3 názory

domin.go
26. 09. 2007
Dát tip
rock'n'roll is my life.))))))))))

Zlej chleba
19. 09. 2007
Dát tip
a pokud neumřeli, tak žijou šťastně dodnes :D

Jade
18. 09. 2007
Dát tip
heh. prima dialog.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru