Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už vím...

19. 09. 2007
0
5
477
Díváš se na mě s pohledem ve kterém tají kapky medu...
A já jim teď už rozumím...
Zachytávám letmé útržky... naší oční konverzace.
a najednou.. už to není svahilština, ve které se vede.

Už vím...

Konečně chápu
Každý Tvůj potají ukradený dotek..
rozumím tvému
přátelskému pošťuchování.

Rozumím,
chápu.
Konečně..

Už vím...

Jenže nevím, jak s tím vědomím naložit..
páč v knihovně by o něj asi nestáli..
a ve slovníku jedna definice slova "Krutost" už bude..

Už vím
a jsem z toho zoufalá..

Nemiluj mě prosím...

5 názorů

To mas fuk, ja jenom, ze kdyz jsem to zazivala, tak se mnou nebyl nikdo, komu bych se mohla vypovidat.. a tohle byl prave vykrik, kterej jsem potrebovala nekam vyrvat.. krajni reseni.. ale co nadelas..

Ay´Le
20. 09. 2007
Dát tip
vis me tohle pripomina spis neco jako prozu..takovou spis denickovou zpoved a tomu ja basen nejak nedokazu rikat.. ale to ze se clovek obcas musi vypsat je pravda a chapu to..jen ja osobne bych takovy "vykriky" nepublikovala..ale to zalezi na kazdym z nas samo

Nejsi zlá.. Každej má nárok na svůj názor.. četla jsem si Tvé dílko.. líbí se mi.. Ale jakej je rozdíl mezi tím Tvým a mým? Proč Ti to nepřipomíná báseň? Co to podle Tebe je? Shluk slov, skládačka slepená dohromady pocitem.. A ta tíha, co na sobě nosíš, někdy musí pryč. Ať už vznikne cokoli.. Jsem se zase rozkecala.. Každopádně, dík za kritiku..

Ay´Le
19. 09. 2007
Dát tip
ja bych rekla ze..docela hrozna..je ale nechci byt zla takze jako kdybych nic nerekla:) ale basen to teda moc nepripomina..

Dáša
19. 09. 2007
Dát tip
no je taková ... taková ... jak to napsat ... ale špatná není ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru