Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivné...

10. 10. 2007
5
11
922
Autor
myshichka

Profesor řekl něco o známkování, ale třeba chtěl říct toto.

"Víte...já mám trošku jiný druh známkování. Nezkouším ústně, to se špatně hodnotí, jen písemně, to je snazší. U mě je to jinak, ten předmět je jednoduchý a všechny vás baví, takže bych byl rád, kdybyste měli všichni jedničky...já rád dávám jedničky...víte já mám takový jiný druh hodnocení. Já nedávám známky. Já dávám kačery. Vypadá to tak rotomile, když tam sedí na té písemce...ale pětky...pětky, ty já dávám vážně nerad. Oni jsou tam pak...tak namačkaní...a hrozně se...no však víte..klovou."

11 názorů

Řízek
03. 03. 2008
Dát tip
e...hmm asi úsměv co? :)

Ostružina
26. 02. 2008
Dát tip
:o-

pavli
12. 02. 2008
Dát tip
je to uzasny jen kaceny dal bych jiny prirovnani ale je to vec vkusu a nazoru davam tip

beda:)
18. 10. 2007
Dát tip
Podle me je to uzasna ukazka absurdniho monologu.TIP!

ondrech
14. 10. 2007
Dát tip
ja tomu rozumim, neb vim kontext(jak se to sakra rekne cesky?:-D) a libi se mi to, myshule:-)

Montrealer
14. 10. 2007
Dát tip
Já tomu též nerozumím a to mám tuto kategorii (blbůstky) rád.

Vjerka
11. 10. 2007
Dát tip
Madrigal: Zenový mistr ti vzkazuje - umyl sis již svou misku?

Vjerka
11. 10. 2007
Dát tip
TIP TIP TIP

myshichka
11. 10. 2007
Dát tip
Ja chtela rici to co sem rekla.Co nechapes??

Madrigal
10. 10. 2007
Dát tip
? a co chtěl/a říci mishichka ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru