Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelenina útočí 2

11. 10. 2007
0
0
1099
Autor
Mangrah

druhý díl dramata:))

...Zabouchla za sebou dveře koupelny, svezla se na zem a otřela si pot z čela..." Uf, už mi z toho vegetariánství hrabe...Včera se mi zdálo, že mi pórek schválně utekl z kuchyňské linky, dneska zase hrášek postavil do cesty odpadkový koš a mrkev po mě mrštila šlupku od banánu. To není normální, já nejsem normální!" Když se podíváme na stůl v kuchyni, najdeme tam výhružný dopis napsaný bezinkovou šťávou. Stojí tam, že zelenina vyhlašuje válku celému světu lidí a následky ať si lidé nesou sami, léta útisku vyburcovala všeobecnou nenávist zeleniny vůči lidem. "S tou šalvějí jsem přestala už před půl rokem!"
Žena žmoulá v ruce mobil. "Kdybych se nebála, že se mi vysmějí, zavolala by tísňovou linku..."
"Co se to proboha...?" Vytřeštěně zírá na artyčok ověšený výbušninami všeho druhu, jak se k ní spouští po klice. Šílenství a odhodlání v jeho zelených očích dokumentují vážnost celé situace...
...S bojovým výkřikem : "Adios homos sapiensos", odjišťuje artyčok první granát...


....bum....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru