Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelenina útočí 3

11. 10. 2007
0
0
1443
Autor
Mangrah

třetí díl monologie

Co se dělo v minulém díle?
...Šílený Artyčok se obětoval v zájmu zeleninové války...
...První oběť na životě, vegetariánka pohřbena pod umyvadlem...

..."Krásná a čistá práce, jen co je pravda!"
Zatímco se celá armáda hrášků spouští z okna, aby uskutečnili další etapu plánu, přemítá Arnošt Hrášek, první poručík partihrášků, co by jeho četa dělala, kdyby první oběť neměla tolik párů bot a tudíž dostatek lanoví pro útěk? "Partihrách si musí umět poradit v každé situaci, chlapci!" Čeká je dlouhý a náročný výcvik, jen díky kázni a odvaze se akce podaří a Země bude jednou pro vždy vyčištěna od lidí. Když mohla vzniknout emancipace žen, proč by se nemohla ozvat zelenina tolik let utlačovaná? Samozřejmě, bude potřeba obětovat mnoho "Hrdinů", ale tak už to ve slavných válkách bývá. Budou muset zemřít, aby ostatní mohli žít, pomyslel si Arnošt...

..."Chlapi, jdeme do toho, kdo si vezme na starosti tu rodinu odnaproti???"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru