Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Král noci

16. 10. 2007
0
9
812

Král noci

 

Tu po cestě kráčí ten

Jež temnotou je ošálen

Tu po cestě kráčí král

Jež mocí noci povolán

Trůní ve své temné síni

Vidí naše noční viny

Vždy v obětí temných vln

Pohled jeho chladu pln

Vždy něco z něj přežívá

Rodí se pak umírá

Pokloňte se králi noci

Hřejte se tu v jeho moci


9 názorů

Miroslawek
16. 10. 2007
Dát tip
nevím, jaká je v současnosti úroveň páťáka nebo šesťáka a ten dehonestující podtón je v tomhle případě asi zbytečný, ale každopádně to JE takové školní...

tinja
16. 10. 2007
Dát tip
zivot je krutyy:D

tinja
16. 10. 2007
Dát tip
ehm ehm...malicka...chacha...by som to pochopila keby si bol aspon ty odo mna starsi...ale dobre...o to nejde...a vobec nejde o vek...a ani som nepovedala ze je Palo decko....len ta basen mi pripada velmi detska a na urovni akej som napisala ked uz...a to kolko ma Pali rokov som si vobec nezistovala...je mi to totalne jedno aj keby som napisala nejakemu 35 rocnemu cloveku ze mi jeho basen pripada detska...pretoze je to Moj nazor a mam pravo vyjadrit ho, ci je dobry alebo zly...hev e nájs déj...

moře
16. 10. 2007
Dát tip
tady už geniální kritik byl...

Rastin
16. 10. 2007
Dát tip
Já bych to tak zle neviděl. I když nevím, zda to bylo záměrem, pointa mi vyznívá ironicky a smyslem dodává básničce na aktuálnosti - myslím tím ve vztahu k současným jevům a trendům ve společnosti.

tinja
16. 10. 2007
Dát tip
dost o nicom....basen na urovni piataka-siestaka ZS

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru