Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žiju

16. 10. 1999
4
0
1394
Autor
TBC

Nekonečné planiny pohyblivého stříbra v lidských duších občas přetečou a kapky se spouštějí ve snaze uvěřit tomu snadnějšímu a rozum opět zvítězí nad hlasem srdce lidské činy dovrší dílo zkázy a tak se to opakuje v nekonečném sledu zmatených obrázků pak duše bloudí a snaží se nedýchat vždyť každý pohyb může narušit stavidla osudu kdo potom odolá přívalům věčnosti ?
Bříza
08. 11. 1999
Dát tip
jemná pavoučí síť představ, ze které není úniku ...

Kloucek
22. 10. 1999
Dát tip
Zřejmě líčen průběh choroby TBC. Nevěděl jsem, že zasahuje i mozek.

Bibša
21. 10. 1999
Dát tip
Ta první sloka, ta teda je !!! No samozřejmě i to ostatní je výstižné, ale ta první sloka, ta mě prostě dojala. Nekonečné planiny pohyblivého stříbra? Krásně nenásilně to plyne a zpívá a vsává do srdce. Pro mě je to na tipáka...

snoopy
21. 10. 1999
Dát tip
..snaží se nedýchat.. ..a snaží se nedotýkat.. ..je to neodolatelný.. neodvolatelný..

Print
18. 10. 1999
Dát tip
TBC prostě umí!!!:-)

Tanizaki
18. 10. 1999
Dát tip
Krásný.....

Merle
16. 10. 1999
Dát tip
Ikdyž pro mě nepochopitelný, nějak mě to zaujalo. Neumím říct jak a proč, ale JO.

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
přívaly věčnosti?
těm se odolat nedá.

Honzík
16. 10. 1999
Dát tip
Když srdce už neví kudy kam
rozum nenalézá řešení,
pud sebezáchovy síly přepíná
člověka stíhá neštěstí.

... a přitom stačí jen malinko ulít než přeteče ...
móóóóc hezky napsané !!!!!

Somalec
16. 10. 1999
Dát tip
Vskutku interesantní, zvláště pak to dílo zkázy co dovršíme našimi činy - dobře napsané

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru