Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stmívání

18. 10. 2007
2
9
1410

Stmívání

Obloha zbarvila se do ruda

A já rudým listím kráčím,

Den vplouvá do noci

A jako milenec vchází bez klepání

Stejně tak, bez rozmyslu, bez váhání  

Pohlcen tmavomodrou vášní

Ulehl, ač není výhledu na svítání…


9 názorů

odpovědět za tři roky...to je vtipný :o)

Díky za kritiku...je třeba

domin.go
03. 12. 2007
Dát tip
hele první dva řádky - dvakrát něco rudýho...rudá obloha=klišé, rudý listí=to sice není tak hrozný jako barevný listí,ale zase to zní dost divně... "den vplouvá do noci" - to už tu taky bylo,i když uznávám,že to zní docela hezky... ve druhé polovině sou tři gramatický rýmy,který trhaj stavbu celýho textu...mělas to udržet bez rýmu,takhle to zní lacině... "milenec vchází bez klepání"...klišé "tmavomodrá vášeň" je co? poslední řádek působí,jako bys chtěla vytvořit nějaký gradující finále,ale má to přesně opačnej efekt...ta archaická konstrukce zadupala celou atmosféru,navíc to zní dost zmateně pak ty nejasný osoby... no nevim,nevim...zkus tam příště necpat rýmy za každou cenu...a přestaň koukat na západy slunce a barevný listí na pohlednicích...ta atmosféra už je taaak ohraná,že vůbec nemá kouzlo.))))

domin.go
03. 12. 2007
Dát tip
kýč

Kalcifer
29. 10. 2007
Dát tip
Krásný podzim v tvém díle zrcadlí se, plný barev a pocitů. Je jako ty, ... krásné.

a co jsi čekal?

Miroslawek
23. 10. 2007
Dát tip
text odpovídá zvolenému nicku ;o)

:o)...ulehl den ... jsem ted byla na procházce s pejskem a stmívalo se a padalo listí, tak mě to tak napadlo...ani nevim jak

Aravis
18. 10. 2007
Dát tip
mám trochu zmatek v osobách(jsi to ty, kdo ulehl?) ale tip, a dám si do oblíbených:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru