Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já...?

20. 10. 2007
2
3
1054
Autor
Mioneo

Malá ranní meditace... s Dračí studnou

Z velkého kalíšku pomalu stoupá pára horkého čaje. Sem a tam se po hladině válí, jakoby mi v ní najednou přišlo cosi známého.

Odlesk od hladiny mi připomíná zrcadlo, které sám jsem si nastavil... Ve žlutavém nápoji jakoby zůstal pohled zamyšleného...

Kdo, že se to právě chystá napít?

Já...? Kdo? Opravdu?

A kdo vlastně je ten "já". Ten co se v té mlhavé hladině ukázal?

Ví vůbec někdo, jak se odpovídá na otázku "já?". A ví někdo jak se dívat do zrcadla?

 

Zčeřil jsem hladinu, rety ponořenými do čaje a dechem páru rozehnal.

Není tam nic než drak, v té misce s rýžovým zrnem. A možná pár proužků světla co se skrze ta zrnka dostaly, aby v okamžiku obraz s napitím zmizel.

Některá tajemství jsou ukryta na samém dně čajových pohárků a hlídá je drak.

Co je tam, nám jen mlhavý opar hladiny na zlomek vteřiny nastíní a my si nás ani nejsme schopni všimnout...


3 názory

Alela
20. 10. 2007
Dát tip
mlhavý opar a hladiny vteřina, člověk se upíná na malý pohár, kdyby jen drak co se v té louži ukrývá mohl nám přislíbit jen, co by dopřál... :) Koukal ses na moje novinky? :) Zatím díky. A.

nj, to seš celej TY ;)... tYp :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru