Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženich?

24. 10. 2007
0
0
223
Autor
Piskvorka

Jednou šel muž jménem Tod na prochásku se s vím nej.přítelem pejskem Benem. Tod byl moc osamělí muž.Zamiloval se totiž do ženy jménem Iren ona s ním chodila jen kvůli penězům potom si našla jiného bohadčího muže a Toda opustila. Toda to moc vzalo opravdu jí miloval a už 2 roky nekouknul na jinou byl jí opravdu věrní i když ho tak sklamala.Když se tedy procházel znova přemíšlel jak mu to mohla udělat nedával pozor na cestu a najednou bum narazil do muže sis myslel do ženy co?Ne ne do muže jménem Greg:,,Pardon já se omlouvám."řekl rychle Tod.Muž se na něj podíval a pravil:,,Ne nic se nestalo."A pak to přišlo zahleděl se mu do očí  a vidí v ních štěstí Tod si najednou začal uvědomovat že žije jen 1 a že si musí život  užívat.Greg na něj také hleděl ale neviděl v Todovích očí to samé ba na opak viděl smutek,prázdnotu...Najedmou Greg povídá:,,Ahoj jsem Greg nezajdem na skleničku?",,Já jsem Tod tak ok."Odpoví překvapeně Tod.Příjdou do baru a obědnaj si pivo:-)mnam taky bych si dala třeba Gambáč.Greg se Toda na rovinu zeptá:,,Co se děje vidím ti smutek na očích."Tod překvapeně hledí na muže a v hlavě se mu honí spouta myšlenek co je zač jak to ví... Po pár minutách se Tod Gregovi svěří co ho trápí.Greg se rozhodne mladíkovi pomoc.

                     Po půl roce sedí Greg u Toda na gauči a povídají si:,,Mzslím si že ten psicholog ti pomohl a že jsi připravený jít zbalit nějakou tu kočku."Tod na něj kouká a v duchu pořád myslí na Iren jak to s ní bylo krásné a jak si spolu rozuměli najednou myšlenky zarazí a praví:,,Tak ok  jdu."Seberou se a jdou  do baru jménem Ančovička balit holky.Najednou se Tod zděsí vydí tam Irten jak oblejzá mějakýho chlapa.Už to nevydrží a utíká k východu najednou zasnou světla a v lidech se oběví panika běhaj sem a tam dveře nejdou otevřít.Tod je také zmatený ale je tak šokován z toho co viděl že si to ani moc neuvědomuje a jde na wc.Nezná to tam a tak v té tmě vejde na dívčí toalety v tom ho chytne dívka ze zadu,zacpe murukou usta aby nemohl říci ani hlásku a do ucha mu zašeptá pšššššš.Tod se pomalu uklidní a žena ho pustí. On se na ní otočí a praví:,,Co to má znamenat?" Žena se na něj podezíravě podíva a pak si oddechne a praví:,,Jsem policajtka na stanici jsme dostali hlášení o podezřelích lidech v budově bylo to anonimnia tak jse sem poslali policisté nic nevyděli a nechali to plavat."Zhluboka se nadechla a pokračuje:,,No jenomže já s toho měla divný pocit a tak jsem se sem vydala na vlastní nebespečí."Tod se na ní s otevřenou pusou stále dívá.Za pár minut vykoktal.:,,Předtucha nesklamala co?"Když to ze sebe vykoktal tak se na ní díva jako by měla vyřknout ortel nad jeho větou.Žena se na něj podívala a otevřela pusu jako by chtěla něco říc v tu chvíli se zarazila a vztáhne Toda s sebou do kabynky.Tod se nevěřícně štípa je v kabince s nádhernou ženou v takové situaci a on myslí na Iren.Po pár vteřimách oba slyší kroky jak se blíží k ním.Todovi se srdce sevře a cítí ho až v kalhotech.Potom oba slyší hlas slabí jak říká pojt jsem je tu.Kroky se zastaví a pak pokrčujou ale opačním směrem.Oba si oddechnou a Tot se na ní podívá:,,Já jsem Tod."Žena se lehounce pousměje nadechne a tiše poví:,,Tišeji já jsem Lauren."Potom oba opatrně vylezou s kabynky a snaží se něco vymyslet.

Vylezou ven z kabinky a oba na sebe hledí najednou si Tod uvědomil že tam mezi rukojníma je Iren.Tod bez myšlenkově vyhrkne mám tam holku.Lauren   se jen smutně podívá a pak praví:,,Ty máš holku to jsem nevěděla."Tod najednou se uhodí do čela a v duchu si říká.:jsem to ale debyl proč jsem to řek když "Pak najednou dpdá .,,Moje holka teda ne ale holka mého kamaráda a taky ten kamarád."Lauren se na něj jen podívá a řekne:,,Jsně"pak se na jednou na něj podívá a praví:,,Šachta musíme vléz do tý šachty."Tod se jen tak na ní nevěřícně podíva a kejvne hlavou.Po pár minutách se vyšplhají na horů a pomaloučku lezou šactou najednou bum a oba leží na zemi uprostřed haly.Tod se rychle zvedne jsi v pořádku? Lauren kývne. Pak vyhrkne:,,Kde to jsme?Koukni támhle jsou dveře mrkni.“Jdou blíž a Lauren opatrně veme za dveře nejdou otevřít.,,Tak ale už dost jak se dostanem ven?“ Tod najednou spanikaří.Lauren si klidně sedne a řekne to už je zařízení tak zhruba za 2 hodiny sem vleže tou šachtou můj parták a vytáhne nás.“Tod si sedne vedle ní a uklidní se pak se na ní podívá a ptá se:,,Copak že jsi tak smutná“Lauren se na něj podívá mám mu to říc nebo nemám?Pak ale si oddechne a praví,:,,Ok povím ti to.“A pak vypráví příběh :Asi tak před 3 roky  jsem bydlela se svojí nej kámožkou Lili byli jsme moc dobrí kámoši.Měla kluka jménem Tom.Ten kuk se mi ze začátku nelíbyl jen jsem ho brala jako kámoše.Jenomže potom přišel onen den.Na začátku se zdálo že je to jen obyčejní den,ale ve vzduchu jsem cítila že se něco stane a taky že jo.Měla jsem jet já ,Lili a Tom na výlet .Lili si něco provedla s nohou a tak že níkám nepojedem jenomže Lili že máme jet a tak jsme jeli.Jeli jsme teda na ty hory jen se projít a tam to začalo.Chvíli jsme se na sebe dívali a potom se k sobě přiblížili a nic uhla jsem pak jsem ho odejmula adržela v obětí bála jsem se ho políbit kvůli Lili.Když jsme se vrátili vše bylo v pořádku Tom dál chodil s Lili ale já?Já jsem se ubíjela byla jsem na dně ta touha ho znova obejmout ta vášen ho políbit aby se naše rty setkali a něžné políbyli mě ubíjely já se cítila čím dál víc,ale co jsem měla udělat přímo jsem mu to říci nemohla a co Lili.Nevěděla jsem jesi se mu líbím  nebo ne.Snažila jsem se mu to dát najevo ale  nechápal to .“Najedmou Lauren a Tod  slýší zvuky.Pokračování příště……….


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru