Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku XIX., XX., XXI,

27. 10. 2007
4
15
916
Autor
Ismir

XIX.

Pryč dal záclonu,
aby lépe viděl
z okna.

 

XX.

Před lékárnou
stařenka na vozíku
osaměle čeká.

 

XXI.

Listy opadaly,
poslední jablko
však visí dál.


15 názorů

h32
01. 11. 2007
Dát tip
nemá to "haiku opojení," které je mocné

Paulart
29. 10. 2007
Dát tip
Ša-gej, máš pravdu. Jistě, že odhrnul. Záclonu nelze odsouvat, to je blbost :-)

Fouckault
28. 10. 2007
Dát tip
dobré*

Honzyk
28. 10. 2007
Dát tip
...tady citim velkou snahu, aby formalne bylo haiku, ale co jsou slova spravne usporadana bez hloubky...?...slova zrejma, strilena najisto..?...

První se mi moc nelíbí, zbytek snad.

Paulart
28. 10. 2007
Dát tip
No, mně se víc líbí to druhé. Ve třetím - už to tu nadnesl .dunaj. - jako by byla některá slova navíc: "však" a "dál". To však a dál vyplývá z předchozích veršů. Tedy by stačilo: Listy opadaly - visí poslední jablko U prvního dílka druhý a třetí verš jen vysvětluje. Mělo by to zůstat skryté. Možná nějak takhle: "Odsunul záclonu -" a pak, co viděl, kvůli čemu tu záclonu odsunul.

Narvah
28. 10. 2007
Dát tip
no, není tam nápad, přijde mi to pouze jako věty rozsekané do tří řádků. je to jako bys napsal/a: "venku se zatáhlo, slunce zmizelo, bude pršet". nemá to hloubku, přesah.

.dunaj.
27. 10. 2007
Dát tip
no a mne sa zas pri tom tretom zda posledny riadok akosi vykonstruovany - jazykovo ... takze tu vidis subjektivnost hodnotenia nás amatérov .))

Norsko
27. 10. 2007
Dát tip
to poslední snad

Fairiella
27. 10. 2007
Dát tip
ta třetí.

Honza_Princ
27. 10. 2007
Dát tip
ta třetí. v předchozích těžko něco nahmatat

Oldjerry
27. 10. 2007
Dát tip
ta třetí. V prvních dvou vidím snahu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru