Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dušičky

31. 10. 2007
8
8
1448
Autor
Mangrah

Tak takhle to bývá v blázinci? Pod noční košilí nic???brmlííí...

"Prrr, MĚ nechytí!" S nůžkama utíká až k plotu, ladně přeskočí plaňky, až se mu zvedne noční košile a na moment zasvítí do černé noci bílá zadnice...

... Utíká...Utíká vstříc tmavé noci plné dušiček..dál, dál a hluk za ním pomalu slábne. "Prrr, mě nechytí, nechytí...Ustřihnu to a bude to...Ustřihnu to!" Jestli bývá někdy ticho zlověstné, pak tedy v tuto noc zlověstno z noci přímo kape. Kape Jemu za slamák...
Dvě dohladka oholené nohy dál jdou tmou, vstříc tomu kouzelnému úkolu, co Mu na hřbet naložil PánBůh.. A mezi prstama ho lechtá bahno.

"Tady, tenká stříbrná nitka od PánaBoha, ustřihnu to..."
Všechno se najednou tak nějak utišilo, ale svět se zlehýnka zachvěl, když On přestřihl tu nitku, která se zdála být jenom měsíčním svitem v úplňku. Jen blázen by uvěřil, že nůžkami otočí svět. Jen bláznovi tu posvátnou "práci" mohli svěřit.

... A blázen s blaženým úsměvem otevřel bránu do neskutečna.

8 názorů

pavelpavel
17. 01. 2012
Dát tip
tohle je zvláštně krásný

Hele, ale to je vážně roztomilý :)) *

satannáš
08. 05. 2008
Dát tip
blázni se maj T

Santi€
23. 02. 2008
Dát tip
"Jen blázen by uvěřil, že nůžkami otočí svět." ...líbí avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru