Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro ..... (Ty víš)

01. 11. 2007
2
6
1082
Autor
Draculark
Jsi pro mě jarním deštíkem,
který dokáže potěšit i kámen.
Jsi jako vlídná větev,
která smutného ovine kolem ramen.
Když spatřím já tvé oči,
je nutno zaplesat.

Protože nemít tvou přízeň
je pro mě jako

na dno jezera klesat.

Mé slunce jsi na nebi,
když hvězdy zapadnou.

Jakási aura krásy a štěstí na Tebe!

A i když všechny květiny uvadnou,
Ty, jako nejmilejší ze všech,
zůstaneš stát.

6 názorů

Honzyk
01. 11. 2007
Dát tip
...vyznani snedeho kolotocare.....proc ne..? Kazdej ma svy vyjadrovaci prostredky, a jako basen pro holku vodnaproti ze strelnice OK....ty se az sukne zvedne!!:))))

Temnorez
01. 11. 2007
Dát tip
Mně to nepříjde špatné... rozhodně ne. Co se týče grafické úpravy tak jsem mám na tyhle hračičky tak trochu úchylku, mám rád barvy a občas si s nima taky bezostyšně hraju :-) K věci literární: v některých chvílích mi tam nesedí rytmus (Když spatřím já tvé oči, je nutno zaplesat. Protože nemít tvou přízeň je pro mě jako na dno jezera klesat.) co se týče nápadů tak jsou tam pěkná místa, třeba: Jsi pro mě jarním deštíkem, který dokáže potěšit i kámen. Jsi jako vlídná větev, která smutného ovine kolem ramen. a naproti tomu tam jsou i normální a běžné místa. Každopádně bych rád podotkl, že právě takovými dílky se roste, člověk z nich totiž získá nejvíce zkušeností.

Vlídnou větví po papuli.

Miroslawek
01. 11. 2007
Dát tip
Mně vadí nejen ta úprava, asi nemá cenu něco zvlášť vypichovat - všechno je špatně. Strašlivé.

krempi
01. 11. 2007
Dát tip
ta uprava mi vadi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru