Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč se díváme na hvězdy

03. 11. 2007
1
1
383

Proč náš pohled směřuje vzhůru na zářící hvězdy?

Proč se díváme na hvězdy.

 

Protože pohled na hvězdy je mnohdy tím jediným pohledem, který nás zachrání od toho utrpení dole. Máme chuť se za nimi rozletět a zabydlet se na jedné zářivé  hvězdičce jako Malý princ. Máme pocit, že hvězdy jsou to jediné místo, kde můžeme být šťastni , a kde smutek a slzy mají bránu uzamčenou.Díváme se na hvězdy, protože jsou to, co nemůžeme mít. A právě to je to jediné, co chceme. Hvězdy jsou obrazy nás, našich nenaplněných lásek, přání a snů.

…A my s tím nemůžeme nic udělat….jen se DÍVAT.

 

ALE přece jen jednu maličkost udělat můžeme.Držet se svých snů a nikdy nenechat svou hvězdu spadnou z nebe.


1 názor

Daryll.x
20. 11. 2007
Dát tip
"DÍVÁŠ SE D OD NEBE A PLÁČEŠ PRO HVĚZDU. VÍŠ, ŽE JI NIKDY NEDOSTANEŠ. A PAK SE JEDNOHO DNE PODÍVÁŠ DOLŮ - - A TADY JE - ZÁŘÍ TI V DLANI." (not me)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru