Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já o nich vím, Bez názvu

05. 11. 2007
3
12
1116
Autor
eurydika
Já o nich vím

Schovávají se mi za záda
a povídají si s mojí kočkou
Já o nich vím

Mají bílá křídla


 

Bez názvu

Alenka při modlitbě

křičela - - -

Popletla to

jako při tiché poště - - -


 



12 názorů

eurydika
09. 11. 2007
Dát tip
to a2a2a: Merci beaucoup!

a2a2a
06. 11. 2007
Dát tip
Ještě se vrátím k té první básničce, které bych snad trochu vytkl, ale současně i odpustil vzhledem k neotřelé hravosti, s jakou se hlásíš, řekněme k víře v něco laskavého, ona bílá křídla. Mají plné opodstatnění co do obsahu, současně příliš hlučně dopovídají a zároveň přiznávám, že nevím, jak bych to napsal jinak. Ta druhá naopak pointu vyjádřila opravdu bezvadně.

a2a2a
06. 11. 2007
Dát tip
velmi, velmi chválím, obě krásné, první mimořádně zdařilá a v hravém podání nabízí docela hodně, druhá proniká přímo k srdci.

Barman
06. 11. 2007
Dát tip
druhá je fajn

Norsko
06. 11. 2007
Dát tip
zajímavé, ale nespojité

popravdě bych si taky rád poslechl něco o tom kýči...:o) mně to tak rozhodně nepřipadá, oba texty se mi líbí, nevyřčeností a atmosférou, myslím, že je to pěkný počin dovolím si avi t.

eurydika
06. 11. 2007
Dát tip
to Juyce: prečo kýč? Fakt mi to tak nepřipadá, neříkám, že je zvlášť dobrá, ale myslím, že "kýč" je nespravedlivý.

eurydika
06. 11. 2007
Dát tip
já nevím, jestli jsem divná, ale mě zatím na písmáku nic úplně nevzalo. Ve všem, co jsem četla mi chybí POEZIE, OSOBNÍ ÚČAST nebo jak to nazvat. Máte nějaký tip?

Milly
06. 11. 2007
Dát tip
Mně se trochu líbí i ta 1. :-), ale taky mě to úplně nevzalo..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru