Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se hoře zabilo

18. 10. 1999
0
0
977
Autor
Honzík

Trápilo mě jedno hoře, štvalo mě už třetí den. Dnes mu říkám: "Nu tak dobře ! Kašlu na tě! Mazej ven!" Myslíte že chtělo se mu? Drželo se jako veš. Tahám, škrtím, škrábu, kleju .. "Mě tak lehce nevyrveš !" Tak jsem zašel na kolotoč, motám se tam celý den, když jsem potom večer slezl, nevěděl jsem - který jsem. A i to hoře se tak spletlo, že se radši pustilo, spadlo přímo na hlavičku, úplně se zabilo !
mike
03. 12. 1999
Dát tip
bezva nápad, povedlo se

kačka
28. 10. 1999
Dát tip
Tak takhle jsem to ještě nezkoušela. Celý den na kolotoči, to by porazilo i mně / a že snesu /, stačí že už jsem v kolotoči a vezu se i tak nechtěně..

Bibša
22. 10. 1999
Dát tip
Veselých básniček není taky nigdy dost :-) jak se můžu usmívat, když něco umřelo :-)

Bibša
22. 10. 1999
Dát tip
v této svojí jednoduché rozvernosti vidím nějak moc smutný nádech ... škoda, že konec už není tak rytmický

slavek
20. 10. 1999
Dát tip
bezva nápady..
je to krásné.
závidím Ti ten přístup.

Merle
19. 10. 1999
Dát tip
Jééééééééé, myslím, že tě budu číst pravidelně. Stojí to za to.

Honzík
18. 10. 1999
Dát tip
.... není to krásně dětsky naivní ????
Jak říkávala moje babička: Je lepčí se smát nežli brečet !

Print
18. 10. 1999
Dát tip
Asi jo!:-) Ale je dobrý umět obojí!:-)))) Teďka se směju!! Místně??:-))

Tanizaki
18. 10. 1999
Dát tip
Jé, to je krásný!!!! :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru