Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z cyklu Diskohrátky

12. 11. 2007
4
5
670

                                                         

 

                                                                                         NA DYDŽINĚ

 

      Miláčku jsi k sežrání,                             Kocourku jsi nejlepší,                        Mě však více rozptylují                       Nemám vlhko v kalhotkách.

když v tvých očích vidím slzy.                   když mi říkáš hebká slova.                   na parketu dívčí zadky,                       A ty mi věříš oči laně.        


     Myslíš, že nic nebrání,                           Doufáš, že mě potěší,                         na záchodě kopulují                               

      zprznit mě hned teď                                      jít pak k tobě  

              -tak brzy-                                                 -a tam znova-                               -mezi krví, mezi zvratky-                        „Jdeme ještě chlastat jinam?!                           

                                                                                                                                                                                                                        Pojďte holky, serem na ně!“

 

                     

                                                                                                                                                                                       


 


5 názorů

Tak to je drsné...brrr...ještě že nechodím na diskotéky, ale jenom k nám do Soha:-)

T_O_M_
11. 02. 2008
Dát tip
hmmm...holka ty se toho nebojíš! :-)

Barman
10. 12. 2007
Dát tip
Moc hezky vylíčená atmoška diskošky, důvěrhodno:)

Pro ten estetický prožitek z dolního pravého rohu do horního levého. Nejlépe pozpátku, ale hlavně ne jako arabové. Vzhledem k obsahu výtvoru bych se pak bála vyjít před barák.

domin.go
26. 11. 2007
Dát tip
jak to mám prosimtě číst? normálně zleva doprava...nebo zprava doleva jako arabové?? nebo zvrchu dolů...nebo obráceně...ve sloupcích nebo řádcích??? šmarja.))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru