Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je čas na umírání !

18. 10. 1999
4
0
1057
Autor
Honzík

Dnes chtěl bych umřít, ale počkám s tím až po večeři. Dnes budou mé oblíbené hruškové knedlíky. Maminka je umí tak dobře, že musím, musím je mít a pak už můžu umřít, né dříve, to bych se ošidil ! Zasloužím si je, když jsem tak dlouho a tvrdě žil už nezbývá mi ze života nic hlavně ty knedlíky, dobré, hruškové ! A pak už můžu umřít ..... ... ... ... ... nebo že bych s tím počkal až do pondělí? V pondělí hráváme mariáš, můj oblíbený, licitovaný, to bych se ošidil, kdybych umřel dřiv, ale pak už můžu určitě umřit ! ... ... ... Počkat !!! Vlastně .... Prvního každý měsíc se jezdí na ..... .... .... to bych se ošidil ! Ale potom, potom už mohu dozajista, dozajista umřít ...... ... ... ...
Lorgan
07. 02. 2003
Dát tip
Tak jsem hledal nějaký ne zcela optimistický název díla a našel jsem mj tohle. Je to moc pěkný, opravdu mě nadchnul kontrast námětu a hruškových knedlíků..(: A i celková myšlenka se mi líbí. T

mike
03. 12. 1999
Dát tip
pěkný, ale někdy umřít musíš, není možný to protahovat do nekonečna

Bibša
21. 10. 1999
Dát tip
Jejej, to je nádhera! A já to objevila až po třech dnech? Je v tom tolik optimismu a naděje, kolik jsi ani nechtěl, opravdu. Je to k pousmání a o tom, že na světě je přece krásně (na na naaa).
Taky mám ráda marijáš ... hloupý mají štěstí, tak vyhrávám ... (nebo že by fakt platilo štěstí ve hře ...) - jak jsi na tom ty? Doufám že prohráváš!

ViNiL
20. 10. 1999
Dát tip
Skvělé!

slavek
19. 10. 1999
Dát tip
Jestli chceš, tak Ti napíšu parte.
:-)

Print
18. 10. 1999
Dát tip
:-) Moc milý!!!!

Tanizaki
18. 10. 1999
Dát tip
Honzíku!!! Úžasný....

Nalim
18. 10. 1999
Dát tip
Já mariáš nehraju, hruškové knedlíky jsem nikdy neměl ... tak jdu umřít hned. SBOHEM!






Ale nééééééééééé, já tu ještě pobudu, co byste beze mě na písmákovi dělali? Myšlenky na sebevraždu nemám často ....

rybka
18. 10. 1999
Dát tip
odkládáš tu smrt jako já učení :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru