Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

revma v klitorisu

18. 11. 2007
4
21
2433

včera to byla jehla
amorův šíp 21.století

Vánum est nóbis ante lúcem surgere

chtěla bych napsat báseň plnou eufonie
klape, klape, klapi, klap


arogantní svině

21 názorů

palino8
28. 11. 2007
Dát tip
Ah oui, tu y est déjà :)

palino8
28. 11. 2007
Dát tip
Le club ne m'appartient pas, mais je pense que tu peux :) Ecrire en français, oui, c'est assez difficile mais il faut que tu t'entraîne :)

C´est trés inutile! mais je dois:/ Est-ce que je peux etre a la club? mais.. j´ai beaucoup des problems avec écrit en francaise - parce que, c´est trés difficile...

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
Il est inutile de se lever tôt le matin ? napíš niečo aj po francúzsky, máme tu na to dobrý klub :)

no uznavam, ze je tady vazne naka pravdepodobnost ,ze to je blbe:/ ale nijak sem to neoverovala, jen si to pamatuju z hodin latiny a ty akcenty tam pisu tak blbe ze zvyku kvuli xlete francouzstine... tak to pardon no a znamena to: Je zbytecne vstavat pred rozednenim (francois rabelais)

tak snad něco jako že je zbytečný vstávat před rozedněním? himbajs, kde je autor že neodpovídá na naše teda moje zoufalý snahy!?! :oD

já bych si to tak nějak přeložila jakože že je pro nás zbytečný...něco... před světlem - to surgere by mělo být něco jako zvedat se tyčit se nebo tak, chjo - jak sem mohla dostat dvojku... a du hledat teda :o)

bajron
20. 11. 2007
Dát tip
tiez by ma zaujimalo co to znamena...

no vobis - vám na nobis - nám asi bych teda tipla :o)

hm, nehodnotím, dokiaľ nerozumiem...a inak, na nete som našla len znenie Vanum est vobis ante lucem surgere Takže buď je chyba, alebo naschvál upravené vobis na nobis, neviem ale čo to znamená... A inak, v latinčine sa nepíšu dĺžne, tie sa používajú len ako pomôcka pri výslovnosti... (a potom sa to píše ako vodorovná čiarka nad písmenko, len ako pomôcka pre človeka)...to len tak btw...

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
ahaaaaaa, tak s tým nám nepomôžem... to nie je v jazyku môjho kmeňa :)

fajo
20. 11. 2007
Dát tip
šmarjá,pali!! 3tieho!!!;)

bajron
20. 11. 2007
Dát tip
prve dva verse genialne! jehla:) ta veta v inom jazyku mi nic nehovori... len teraz dilema...drogy alebo sex?:) dik za avi

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
to s tým Amorom? :D

fajo
20. 11. 2007
Dát tip
priznávam,že len hmlisto tuším presný preklad druhého verša..?

no a já sem takzvaně "v pomykove" pali - mám stěhovavý revma, takže s názvem problém nemám ale jinak je mi zcela marno, ani světýlko nezasvitne :o)

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
no... zavolám si pomocníkov :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru