Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 162

19. 11. 2007
10
16
1469

Soutěžní haiku číslo 162

 

zafoukal vítr
v poštovní schránce
list a lísteček


16 názorů

Markéta
14. 12. 2007
Dát tip
nu, po přečtení ostatních adeptů...řekla bych má u mne až výraznou odezvu :-)

Markéta
14. 12. 2007
Dát tip
příliš něžné, u haiku bych čekala více syrovosti. Ale nezůstalo bez dojmu, to zas bych lhala :-)

Časově to právě ukotveno není vůbec - není nijak jasné, jestli ty dvě věci spolu nějak souvisí...

a2a2a
07. 12. 2007
Dát tip
jedna z těch hezkých, byť nenaplňuje klasické složení slabik. Velmi hezký nápad - v poštovní chránce list a lísteček nabízí pěknou asociaci, je to i časově ukotveno, i zukomalebné díky vítr, list, lísteček, a hlavně to má velmi nnásilnou poetiku.

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
A možná také něco jiného.

subjektivně se mi nelíbí ta zdrobnělina, takže bez tipu

Pivicko
23. 11. 2007
Dát tip
pěkné *

hovnivál
23. 11. 2007
Dát tip
sice jsem na listová hajku dost alergický, nicméně tohle je tak nějak upřímně roztomilé :)

jinovatka
22. 11. 2007
Dát tip
Dlja číček, katoryje ša-gajut: Já teda píšu na lípu a pokud jde vo lísteček lísteček, ten píšu na osiku z teček... (ba ne, hra na vtip, ve skutečnosti příšerně drápu ;-). Pro mě gut, právě proto.

Jednokdo
21. 11. 2007
Dát tip
souhlasím s ša-gej ovšem po dlouhé době haiku*

CyNick
20. 11. 2007
Dát tip
mě se to teda líbí dost. Možná právě proto že nevím kterej je kterej. *

jorel
19. 11. 2007
Dát tip
mě se líbí motiv i lehkost vyjadřování. v posledním řádku by mi jako spojka spíše sednulo měkké i. tip

katugiro
19. 11. 2007
Dát tip
Celé je to postavené na významu slova list - jeden objasňuje schránka, jeden foukající vítr, a to tam vlastně "a lísteček", když zapomeneme na slabiky, ani nemusí být. Myslím, že obraz opuštěné schránky s (opuštěným) listem nabízí lepší využití. Do alternativ se teď nechci pouštět, zkazil bych to.

Paulart
19. 11. 2007
Dát tip
Jak to víš, pošťáku? Nebo jsi ho tam viděl spadnout? :-). Tím myslím podzimní lísteček, pokud listem je míněn dopis či pohled. Ale něco se mi na tom líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru