Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Módní poecie

20. 11. 2007
10
16
980

Patří poezie do šoubizu?

 

 

Tak to si pište, že patří!!!

 

Není spravedlivé, aby si bžiliony, které se v šoubizu točí, rozdělovaly modelky, zpěváčci, pornostar a fotbalisti!!! Jo – a herečky!

 

A kdo může za to, že ty miliony nemáme?

 

Sami, sami si za to, přátelé básníci a přítelkyně básnířky, můžem!!!

 

 

Že neúčastníme se rautů a nechodíme do Duplexu. Že se neumíme odít flitry, abychom ladili s jiskrou svých veršů, že ňadra si nechváváme vyklouzávat v temných parcích a ne v blescích fotoaparátů.

 

Vo tom to toiž je!! Vo tom to je, přátelé básníci a přítelkyně básnířky!!!

 

 

 

Takže takto: cesta k milionům vede přes stránky lesklých časopisů, nejhlubší stokou, nejširším bulvárem!!!

 

 

A proto jsme tady!!!

 

VAŠE

 

MÓDNÍ POECIE

 

 

 

VÝCHOVA POKUTOU!!!

                                                 ZA KRÁSNĚJŠÍ BÁSNÍŘKY!!!

                                                                                                  ZA FOTOGENIČTĚJŠÍ BÁSNÍKY!!!

 

 

 

 

První vykrákané a první pochválené, první oběti z posledního ČTENÍ TOTEMU najdete

 

ZDE ZDE ZDE ZDE ZDE(CLICK)!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Listopad je tady a básníci vylézají ze svých nor. Čtení Totemu, Hájek & Hůlková, čtení Tvaru, literární časopisy, literární potraviny!!! Kde udeří MÓDNÍ POECIE příště??? Ladí váš klobouk s vašimi verši a nejnovějšími trendy??? Dávejte si bacha!

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

(Módní poecie průběžně shání další a další fotografy. Hlaste se mně.)


16 názorů

Neboj, čepicový guru, dáme ti ještě šanci... ;)

těša
24. 11. 2007
Dát tip
hlásim se, až zakoupím nový ukradený foťák.

jt
24. 11. 2007
Dát tip
skvělá práce - doufám, že to bude dlouhodobější projekt .. ;-)

Pořiď si umělý, bez nich jseš v šoubizu prd.

Oldjerry
22. 11. 2007
Dát tip
Pravda - mám obnošené tepláky s lampasem, ale neladí mi bohužel s barvou vlasů. Obarvit si je nemůžu, kde nic není ani kadeřník nebarví. Taky barva očí šedomodrá je spíš románová, než do společnosti. Tak nevím - asi zůstanu bez melounů....

Theuška
22. 11. 2007
Dát tip
sakra! Jdu se převlíknout... Kazím esteticke ovzduší.

Zbora
21. 11. 2007
Dát tip
Otevřeli jste mi oči, příště už svůj zevnějšek v žádném případě takto hrubě nepodcením! Děkuji namnohokrát.

Zvrhlík
21. 11. 2007
Dát tip
:) T

Skvělé, přímo geniální! :))))

pozorovatel
21. 11. 2007
Dát tip
poctivé

Baziliška
21. 11. 2007
Dát tip
:))))))))

:)))

katugiro
20. 11. 2007
Dát tip
Vtipné :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru