Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam, kde...

20. 11. 2007
4
11
1212
Autor
Insomnia

Tam, kde...


Tam

kde

snoubí se

v skryté skrýše

skuhravé

skučící skřeky

kde

v touze

vyletět výše

ryčí přes

křičící řeky


Tam

kde

láska

klokotá klišé

přežívá

přežité věky

kde

touha

šeptajíc tiše

nechává na

lásce fleky


Tam

kde

bez lana

lezec zlézá

vrcholky

hromové hory


Tam

nenávist

přibila lásku

na dno

králičí nory


11 názorů

Řízek
04. 04. 2008
Dát tip
a kde to tedy je? Pěkně se to čte,...leč zdá se to být neuzavřené,...

palino8
28. 11. 2007
Dát tip
tip dostaneš... za tú zvukomalebnosť... ALE chýba tam záver!... niet ho... napísala si kde, ale nenapísala si, že čo... pozor na to ;) aha, vlastne to už napísala avox ;)

avox
28. 11. 2007
Dát tip
tam, kde... dlouhé rozvinuté určení místa. Možná jsem šťoura, ale co se stalo, nebo děje jsem se nedověděla, jen hříčky se slovíčky, řekla bych...

bajron
28. 11. 2007
Dát tip
prva strofa-opat sa mi to tazko citalo... ostatne mi prisli fajn len na zaver som nieco cakal...

záver to trocha pokašľal...sa zase vytratil rytmus...a nedala by som to zrovna do vázaných veršů...;) avi

Insomnia
24. 11. 2007
Dát tip
Diketak: No..pointa...ona tam je..v posledni sloce...ale chapu, ze k uplnemu pochopeni basne je treba znat okolnosti, za kterych vznikala.."To misto" je skryto kdesi hluboko v mych myslenkach..

diketak
21. 11. 2007
Dát tip
Dalek: no ono i "přežívá přežité" a "lezec zlézá" je dvakrát, to je myslím záměr (i když nevím proč). Tak nevím, vypadá to zajímavě, ale uniká mi pointa. A vlastně ani nevím, proč mi o Tom místě vyprávíš. Možná toho nevím víc...

Dalek
20. 11. 2007
Dát tip
zajímavé hraní slov, jen to "..skryté skrýše.." dvakrát..

kapitan
20. 11. 2007
Dát tip
Hraješ si se slovy....o

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru