Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska pre dvoch

21. 11. 2007
1
4
629
Autor
M-art

Ja ľúbim len teba,

a každý to vie,

že túžim sa nebáť

a nevraviet nie.


Ja chcem byt len s tebou,

ja ľúbiť ťa chcem,

láskavou nehou,

teda ak smiem.


Tak poďme spolu behať

a prechádzať sa v daždi,

budeme sa nebáť,

po tom túži každý,

dotýkať sa tela,

zajtra tak jak včera,

nie je to tak veľa,

to si predsa chcela.


Tak skúsme to spolu,

veď sme každý sám,

tá láska je blízko,

a prichádza k nám.


4 názory

...prave o tom nie je viazany vers... ...to ze sa da vytusit riadok predtym svedci skor o tvojej lenivosti...lebo vyuzivas prvoplanove asociacie...ktoer sa objavuju v kazdej druhej basni...pretoze su to prve veci co ti napadnu... ..navyse rytmicky ti to skripe..niekedy to psobi dost kostrbato... ...co sa tyka volneho versu....mam rad isce veci na hrane s prozu...ale nemyslim si ze volny vers rovna sa proza...toto skor svedci o tvojich predsudkoch.. ...nemozes to dat do riadku... ..lebo aj volny vers ma svoje zakonitosti... ...rozdeenie do riadkov je casto myslienkovo zavisle...umoznuje lepsie citat..chapat text... ...okrem toho sa vyuzivaju basnicke prostriedky...ktore to odlisuju... ...skus si precitat vaclava hrabeho...ktory ovlada skvele tak volny aj viazany vers...daj si do vyhladavaca...usmev.. ...a skus si este precitat inak utrpenie maldeho poeta od jozefa urbana... je to hravo a jeducho a hutne podana teoria literatury...mohlo by ti to pomoct zoreintovat sa... ..a jo ked odpovedas posielaj aviza...cize klikni na moje meno v lavom stlpceku aviza...

** neboj,to bude dobrý**

M-art
24. 11. 2007
Dát tip
heh... no ze sa to da vytusit uz riadok pred tym.... myslim ze o tom je rym... je to viazany rym a nie tie trapne volne ktore mozes napisat rovno do riadku a je z toho uvaha ci proza... a ta basen predsa nieco vyjadruje.... nie su to len vypouzivane spojenia.... ale aj tak vdaka za nazor a teda za kritiku

..podla mna su tie rymy dost priehladne...daju sa vytusit uz riadok predtym...basen straca potom...spojenia viac menej osuchane..chce to trochu ozivit vlastnym niecim...toto mi prdide prilis frazovite...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru