Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohřbená zamrtva

25. 11. 2007
4
19
1499
Autor
Kaczenka
"Ale takhle to přeci nevypadá! Tak sakra, slyšíte mě?! Zvedněte ten poklop!!"
Vážně to tak nemělo vypadat, neměla jsem být natažená v divné krabici a mít kolem sebe spoustu sametu.
....SAMETU????!
Úplně nahoře, nahoře na nebi mraky a kolem spoustu tváří.
Ty tváře mě ale očividně nevnímaly, smutně mě provázely a mým směrem - radši - ani nepohlédly.
Nechápala jsem to.
"Pustťe  mě ven! Tohle není fér! Koukejte! Vždyť  já se hýbu! Žiju!!!"
Viděla jsem své rodiče, sestřičku, přítele, kamarády...všechny ty milované.....
Ale oni už byli smíření.
Ale proč? Proč???
Křičela jsem, snažila se pohnout, ale bylo to přesně jako v těch strašných snech kdy vynakládáte veškěré úsilí , abyste mohli běžet a křičet, ale ani jedno vůbec nejde.
"Sakra pusťte mě! Vždyť mám být s vámi! Ne tady zavřená v krabici, v rakvi!"

Ale nic se nezměnilo, jen se všichni zastavili a náhle se začli změnšovat.
Divná hnědá šachta tak akorát pro mojí bednu.
Jak jsem se začala vzdalovat těm tolik zbožňovaným obličejům, propukla jsem v pláč, který byl k ničemu.
Stejně mi netekly slzy.
Oni taky brečeli.
Viděla jsem je, dokud mi nehodili na krabici první várku hlíny.
"Tak a je to, za chvíli si na mě nikdo nevzpomene, půjdou se opít..."
Jakmile mě obklopila naprostá, dokonalá tma vzpomněla jsem si na ty strašné rudé šrámy na mých zápěstích.
No ano, vždyť tohle jsem přeci chtěla, nemám právo být tam nahoře.
Ale tady.
Navždy potmě.

19 názorů

Marys
12. 04. 2008
Dát tip
to som rad :)

Kaczenka
11. 04. 2008
Dát tip
ja moc dekuju=) nezlobim se=)

Marys
09. 04. 2008
Dát tip
oukej... ved ja som ani nechcel nejako provokovat... len, ked stojis o hlbsiu kritiku a ja nerad len nieco precitam a odidem bez komentara, tak som ti vyjadril nazor

Kaczenka
09. 04. 2008
Dát tip
vsak to taky nemel byt zadny dramaticky napinak..jen jsem se tak citila...

Marys
30. 03. 2008
Dát tip
mno, neviem.... bolo to dost citatelne... uz tym nazvom :P takze zapletka mi bla jasna uz dost skoro :) ale ako napad dobry, len... no, aj na tom podani sa da trosku zapracovat... neber ma ale zle

jetampárchybek,kterýtotrochudegradujou...přečetlasemkousek...snadsevrátím...

Kaczenka
26. 11. 2007
Dát tip
no, dekuju evi..ja nevim. vubec sem nad tim nepremejslela, kdyz to vznikalo. proste to ze me takhle vypadlo, nacisto..s koncem, prostredkem i fnukanim...

pepička15
26. 11. 2007
Dát tip
teda kaco.. literarne by mi tam mozna neco chybelo, kdybych te neznala...anebo mozna taky ne, nevim... kazdopadne je mi z toho uzko... moc pekne expresivni... a ten konec tomu dodava korunu a necekany zvrat... kvuli sramum na zapestin je to perfektni dilko, s jinym zaverem by to mohlo byt mozna az moc bolestny a ufnukany... zkratka se Ti to povedlo;o)

Janina6
26. 11. 2007
Dát tip
Strašně se mi líbí ten název... jinak dost depka :-)

Kaczenka
25. 11. 2007
Dát tip
no zuzi...vsak je to taky tak..nevim mozna mesic stary...bylo to v jednom z mych (zase)opravdu expresivnich obdobi..az ted jsem sebrala tu odvahu se "pochlubit"...

Kaczenka
25. 11. 2007
Dát tip
wazzup: nojo, vidis..dekuju za upozorneni=) hned opravim a taky dik za kritiku=)

Rían
25. 11. 2007
Dát tip
hm...teda, skutečně expresivní...je to fakt takový stísněný do jedný krabičky,,,brrr - ale moc dobře!

wazzup
25. 11. 2007
Dát tip
tý jo, moc pěkný a ta představa, bejt navždy pod hlínou a vědět o tom, no fuuj, zamrazilo. akorát tady máš nejspíš překlep: Vždyť mám s vámi! tip

Anyz
25. 11. 2007
Dát tip
aj kaci uplne me zamrazilo a vydesilo me to jakobych lezila ve sklenene rakvi a koukala na tu hrst hliny ktera pomalu dopada brrr uh no pekne ale auvi citim strach kdyz to tak ctu

Kaczenka
25. 11. 2007
Dát tip
diky nicky=)

Kaczenka
25. 11. 2007
Dát tip
je to naschval...nevim, nechtelo se mi pouzivat vic slov..mene je nedky vice...ted to tak vidim

Nickyx
25. 11. 2007
Dát tip
tak to je narez...au....zasvedilo do mrtva, shnile nervy se zacukaly...perfekt...

Bossman
25. 11. 2007
Dát tip
zajimavy.. ale mozna az moc zrychleny.))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru