Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polib dest

25. 11. 2007
0
2
406
Autor
Kostaz

Omlouvam se vsem, ze nepisu hacky a carky, ale bohuzel sem v nemecku a jsou tady uz takove klavesnice. :-) A i kdyz pisu ich-formou jako slecna, slecna nejsem.

Pokud si myslite, ze vas pritel je zvlastni, ze vase prvni setkani bylo podivuhodne a vas prvni polibek zajimavy, jen nerada vas vyvadim z vaseho omylu. Muj pritel je totiz ponekud unikatni. Vsichni jej znate, vidate ho casto a obcas nektere z vas i pekne nastve. To proto, ze nevite jak na nej.

Byl tmavy, chladny vecer a ja se vracela z (opet) nepovedeneho vecirku domu. Slzy mi tekly po tvari a ja si v hlave premitala posledni okamziky toho vecera. Jak se mi vsichni vysmali a nikdo se me nezastal. Jak na me byl sprosty a smal se mi... a.... a rekl mi, ze by semnou...  

Slzy stale stekaly a rozmazany makeup mi zaspinil bilou kosili. To bude mit mama zase radost. Pozna, ze jsem zase plakala. Urcite ji dojde, ze vecirek opet nevysel podle mych predstav a ze sem s placem utekla domu. Bylo mi hrozne. Vsichni kluci jsou stejni. Jen sami prasaci a nevychovani frajirci.

Ani jsem si nevsimla, ze z nebe zacaly padat prvni kapky deste. Jakoby pocasi truchlilo semnou. Jakoby dest znal me trapeni. Voda mi stekala po vlasech, jako by me neviditelna ruka hladila a utesovala me. Tehdy jsem  se zastavila.  To bylo vubec poprve, co me tahle vec napadla.

Zdvihla sem hlavu do nebe a nechala kapky deste, aby me hladily po tvari. Dest me laskal po obliceji a pak to prislo. Zavrela sem oci. Voda mi stekala po licich az k puse a tehdy me dest poprve polibil. Kapky vody si hraly s mymi rty a jemne, tak jako zadny clovek nikdy nedokaze, me dest polibil. Dlouze a nezne. Kdyz jsem otevrela oci, uz nebyly tak uplakane a plne slz.  Zrcadlila se v nich ma radost a uzasny pocit blaha. Roztahla sem ruce, nedbaje na to, ze stojim vprostred namesti, nechala jej, aby me celou nezne hladil a laskal. Otevrela jsem usta. Chtela jsem vykriknout blahem, radosti i uspokojenim, ale nezmohla jsem se ani na to, abych se nadechla. Zazila sem nejnadhernejsi orgasmus ve svem zivote. Takovy, jaky clovek snad ani zazit nemuze.

Dest pomalu ustaval, jakoby vedel, co se stalo, az ustal nadobro.

Rekla sem si, ze s nim zacnu chodit.

 

 

Nic nenamital.

 


2 názory

reka
29. 11. 2007
Dát tip
polib dest? to ma byt polib deste? napad docela fajn, ale napsany je to docela neohrabane; treba tady: "Zdvihla sem hlavu do nebe a nechala kapky deste, aby me hladily po tvari. Dest me laskal po obliceji" druha veta opakuje informaci, ktera byla v prvni - proc? podobne tady: "a tehdy me dest poprve polibil. Kapky vody si hraly s mymi rty a jemne, tak jako zadny clovek nikdy nedokaze, me dest polibil" dvakrat se opakuje polibek; coz me nejak rusi z celeho textu se mi vlastne libi jen posledni dve vety, jinak je to napsane tak neohrabane

hrobgar
26. 11. 2007
Dát tip
a ta slecna si na vecierku co dala? :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru