Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybíz a letní slunce

26. 11. 2007
1
7
647
Autor
Thuargo

Tam v sadu uprostřed léta,

tam kvete rybíz.

Rybíz červený i černý,

černý jako temná noc,

červený jako srdce plné lásky.

Letní slunce hladí svými paprsky bíle sněhobílé květy rybízu ...

Černý i červený rybíz má rád letní slunce

a letní slunce má rádo černý i červený rybíz.

Letní slunce je jako sadař,

dbá o svou zahrádku ...

Je to rybízové léto ...


7 názorů

Rajmund
17. 01. 2008
Dát tip
Mně se líbí, že starost autorova je ukonějšena rybízem a létem.Nemá, ten člověk, zřejmě žádné strastí.

martinez
27. 11. 2007
Dát tip
tohle bych asi zhustila na "letní miniaturku" - neopakovat tolik ty klíčový slova, nechat jen to nejdůležitější pro tu letně rybízovou náladu :o)

Thuargo
26. 11. 2007
Dát tip
Ta třešínka tam je ... ale to je jedno ... prostě se moje věci nelíbí každému ... mimochodem JamesJuyce: nikdo tě nenutí to číst ... a určitě jste si, když jste tak perfektní, všimli větičky dole - cituji - "AUTOR NESTOJÍ O HLUBŠÍ KRITIKU" ... Buď moje díla čtěte nebo ne - nenutim vás, ale nestojím o kritiku ...

Jezuita
26. 11. 2007
Dát tip
Já bych to nezatracoval, ale nějaká pojící třešínka na dortu chybí.Na formě nezáleží, na záměru a jeho splnění ano.

Thuargo
26. 11. 2007
Dát tip
Já to ani za poezii neoznačuju, ale nenašel jsem lepší přihrádku, kam tyhle díla umístit ... Mám rád skandovaná vyprávění ... Chci jen, aby si to pár lidí přečetlo a možná je to trochu pobavilo - nemusí se mi k tomu vyjadřovat ...

Oldjerry
26. 11. 2007
Dát tip
Slohová práce z osmé třídy... tady - až na výjimky jsme o pár tříd dál... je to upřímné, to ano, vidíš krásu, to ano, neumíš to ještě napsat tak, aby se tomu dalo říci poezie. Zatím je to jen skandované vyprávění s mnoha repeticemi. Proč ne, to je tvoje věc, ale počítej s tím, že mnoho Písmáků se k tomu ani nevyjádří.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru