Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mea culpa in vino est

28. 11. 2007
5
7
1194
Autor
Mioneo

ta melodie mě zněla v hlavě, Krylovka co říct

Nějak jsem pozbyl anděla, povědomá fráze a opakovat se? to se přeci nedělá...
Pane Kryle, copak mě neslyšíte v té tmavé místnosti to jsem já... a "anděl" oknem uletěl mi.
Teď ale změním kext! "on přítel uletěl mi" a je mi po něm smutno velmi.

  

Když oknem mávali jsem na sebe, parodujíce ptáky... já trošku jsem se zastyděl, tam... mezi paneláky.

A nyní vědom omylu, tvář musím smutnou schovat, za víno z našich večerů, snažím se orodovat...

* Tak prosím radu dej mi, koho se tázat, zdali pak po tom vínu, nemá mě ráda, či snad se leká, nebo snad bojí se....? či se leká, nebo bojí se?

Do okna jsem už nehleděl a tak jsem zhasnul taky, přítele jsem už neviděl, dělí nás asi mraky...

Snad jednou odpustí mi, že jsem snad místo vína, měl použít raděj rýmy, po nichž se neusíná.

Tak prosím radu dej mi... */


7 názorů

Mioneo
16. 12. 2007
Dát tip
děkuji ;o) asi je potřeba namazat (se), no víno ale vynechám ;o)

j_i_r_i_k
09. 12. 2007
Dát tip
Vpodstatě jsem chtěl napsat totéž co Alela, pozdě :) Místy zajímavě p(r)opletený Kryl, rytmus sice ujíždí, ale vem ho čert, ve třetím verši zvláštní novotvar "kext" (marně se ho snažím dešifrovat), je sice snazší mít na čem stavět, než sám začít od základů, ale i tak jo, tohle se mi líbí.

Mioneo
02. 12. 2007
Dát tip
děkujííí, kvítí každé z vás ;o)

Alela
02. 12. 2007
Dát tip
Když oknem mávali jsem na sebe, parodujíce ptáky... já trošku jsem se zastyděl, tam... mezi paneláky. Tak tohle je opravdu na pochvalu...! *

:-) mioušku :-) možná že čas tak krátký, rozdělil nás na myšlenky a řádky... taky mi chybíš :-( *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru