Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ramakrišna svatý muž

08. 06. 2001
1
0
1310
Autor
Pjopej

Neznaje písma či jazyků sedával k poslechu poutníků.

Již v útlém věku

zřel zář bílých sokolů

a zastavil svět

 

Bengálský hoch

pěl kristův hlas pod křížem

a do ticha řval...(Boží zpěv)


Krel
14. 06. 2001
Dát tip
pravda...a on ji poznal..

Pjopej
12. 06. 2001
Dát tip
Pro upozornění Ramakrišna byl světec minulého století.Zemřel asi v 35 na rakovinu. Byl to veliký hlasatel víry svého srdce a prý realizeval (podobně jako Budha) velmi mlád.S hnutí Hare krišna měl pramálo do činění, pouze jeho hindské jméno jenž mu dali rodiče.Myslím že měl v oblibě Mahalakshmi, co se hinduismu týče. Já moc hinduismu nerozumím.Stotožňuji se však s jeho názory. Ramakrišna řekl, že každé náboženství má "jiskru Božích pravd".V tom je základ náboženské snášenlivosti.(Nechť patří tomu co jeho jest.)

brooklyn
12. 06. 2001
Dát tip
Diky za vysvetleni. S tou jeho vetou souhlasim. Vsude je trochu te Bozi pravdy, nekde vic, nekde mene.

Pája
08. 06. 2001
Dát tip
boží *

brooklyn
08. 06. 2001
Dát tip
Jo, pekne. Jenze Krsna na zemi siril spis tu lasku lidskou, takze se do neho vsichni zamilovavali. A z lasky pro lasku asi nezemrel... (Mohu se mylit)

hare kršna-hare krčma hare hare-pojdte taky-hare hare-kršno taky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru