Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holka s kočičíma očima 2.díl

06. 12. 2007
0
1
684
Autor
Vlček

2.kapitola

Ráno se probudím s veselou náladou.Podívám se ještě na učení,umyji si hlavu a jdu vzbudit bráchu.Tomu se opět nechce,tak vymyslím pomstu ze včerejška.Rychle utíkám do ledničky,vezmu celou pixlu ledu a jdu na tu opici.Nenápadně mu vyhrnu triko a gatě a bum…..už má led na celým těle.Vyskočí a začne běhat po celým bytu jak pomatenej.Já se můžu umlátit smíchy a on jen běhá a piští.Najednou mu dojde,že jsem to byla já,tak mě začne honit.Skáčeme přes stoly,židle a občas cinkne nějaká postavička.V tom honu se kuknu na hodiny….sakriš Tomí dělej za 5 min. musíme vyrážet a mrkni na ten binec.Brácha mě naposled praští a říká,že to je jedno.No jasně a vynadany dostanu já,zavrčím pro sebe,ale není na to čas. Okamžitě naženu brášku ať se jde převléct ,ten jen něco líně zabručí a pomaličku ,jak jen to jde se jde převlíct . Já okamžitě vyrazím , z pokoje na rychlovku si vyčistím zuby , obleču se. To už se Tomáš kouká na pohádky a baví se nad mým zmrveným spěchem . Rychle se namaluju a juknu na hodiny a kuurná . „Tomášíí dělej , ale rychle se obouvej za 20 minut máme být ve škole ,děléééj !!“ .řvu na celej byt a já se obouvám a maluju . Tomáš si pomaličku přijde ,obuje se ,vezme aktovku na záda a strašně se baví na můj účet . Hodím na sebe aktovku a vystrkuji Tomáše ze dveří ,ten se furt ušklíbá . Utíkáme, a přiběhneme do školy . Tomáš hned pomaličku ,loudavým krokem se loudá do své třídy a já valím s větrem o závod. Přímo když zazvoní ,šupnu do lavice a učitelka nás už zdraví . Jako obykle se začnu bavit s mojí sousedkou a ani se nehodlám zvednout s židličky. Natáhnu si nohy a vřele se usměji na učitelku ,která se mi snaží vysvětlit , že mám vstát . „ Paní učitelko , teprve teďka jsem vstala ,takže vůbec nechápu co mi chcete říct“ řeknu , zazubím se a ospale zívnu . Učitelka rudá vzteky ,mně vyvolá k tabuli na nějakej hmyz či co . Úplně rudá jak rak mně po 5 minutách usilovného mučení posadí zpátky s výbornou . Pyšně se zazubím ,posadím se a natáhnu si nohy . Úča se furt nehodlá uklidnit ,takže mě zase zprdne ,že se mám posadit normálně . Sice ji vyhovím ,ale thak ,že si nohy položím na železnou tyčku co je pod stolem . „Terezo,okamžitě si sedni normálně nebo ti nn – a – pppíí – šu ppoozznnámmku“ , zakoktala se učitelka . Třída propukla v nehoráznej smích a já pohodila svýma blonďatýma vláskama a poslouchala aplaus . Učitelka furt úplně rudá začne vykládat novou látku , ale stejně se ji nedá rozumět ,protože děsně koktá a třída šumí jak včelí úl .  Učitelka už neví co má dělat ,tak vyběhne ze třídy a v tu chvíli zazvoní . Šumění se promění v šílenej řev a všichni si začnou balit ,abychom se přemístili do další buňky ,kde budeme mít matematiku ,tfůůj . Připojím se cestou k mé bezva kamošce a zároveň sousedce Markétě a žhavě koukám na mýho idola z devítky ,který prochází kolem nás a jakoby nechtě si všimne mého hlubokého výstřihu . „Heej teríís ,tys byla upe hustá a pěkně si ji naštvala“ , smála se Marký , „a všimla sis Ládi ??“ptala se mně a přitom koukala na našeho spolužáka Honzu ,kterej tahal Božku za vlasy. „Já ho ,jo ?? To spíš on mýho výstřihu“ ,směju se . „Mno jo nediv se ,Terko . Vždyť toho výstřihu by si nevšimnul ,jen nějakej pitomec.“ Tentokrát se začnu chlámat já a odrazím nenechavý ruce našich spolužáků , který si nutně chtěj šáhnout do výstřihu . Došli jsme do třídy ,já se posadila a hned byl kolem mě chumel kluků ,kteří vyřvávali přes sebe ,že jsem to té učitelce hezky natřela. „Jo jenže,dostanu další poznámku od tříďase“ , povzdychnu . Vytáhnu svačinu a prodírám se davem kluků . U dveří už stojí můj idol alias Láďa a široce se usmívá svým nádherným úsměvem se spoustou bílých zubů . Usměju se na něj taky a zamávám svýma dlouhýma řasama . „Copak ty tady děláš??“,zeptám se a nepřestanu se usmívat. „Mno ,někoho hledám“. „Kohopak ??“ . „Já jsem to úplně zapomněl“,usmál se a pohlédl na mně svýma čokoládovýma očima ,ve kterých jsem se tolik topila. „Máš icq??“ ,zeptá se a už zase se kření . „No jasně“ , nadiktovala jsem bez různých blábolů jako proč a chceš . Zazvonilo a museli jsme jít se nachystat na hodinu . Okamžitě když jsem se otočila ,mě pleskl po zadku a zmizel ve své třídě.Pousměji se a nachystám se na hodinu , další průšvih mít už nemůžu . „Heej , on tě fakt upe balí“,valí do mě Marký . „Prosím tě proč ??“ , směji se její úvaze a snažím se najít tu učebnici matiky ,kterou mám někde pohozenou v aktovce a ne a ne ji najít . „Plácl tě po zadku a neviděla si jak se na tebe usmíval ??“ , valí do mě úplně nadšená . „Hurá konečně jsem našla tu matiku“,vykřiknu , „mno možná máš pravdu ,uvidíme“,odpověděla jsem a čekala na příchod učitelky . Úplně automaticky jsem se zvedla a přemýšlela o Ládíkovi . Zbytek vyučování proběhlo v pohodě .


1 názor

tekonecna
06. 12. 2007
Dát tip
omlouvám se, ale to písmo je šílený... to se prostě nedá číst... chci normální 12 bodová písmenka prosííím:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru